(和訳)セリーヌ・ディオンTo Love You More - Céline Dion トゥ・ラヴ・ユー・モア

(訳注)
この曲の "one" は "the other" を想定しています。
(例) I'm the one who wants to love you more (than the other).


Take me back into the arms I love
Need me like you did before
戻して 愛する腕のなかに
求めて あの頃のように

Touch me once again and remember when
There was no one that you wanted more
もういちど私に触れて 思い出して
私より好きな人が いなかった頃を

Don't go, you know you'll break my heart
She won't love you like I will
行かないで 私を傷つけると わかっているなら
彼女はあなたを愛せない 私のようには

I'm the one who'll stay when she walks away
And you know I'll be standing here still
彼女が あなたから去るとき 私はそこにいる
そうすれば まだいる私に 気がつくでしょう

I'll be waiting for you here inside my heart
I'm the one who wants to love you more
私は あなたを待ち続ける 心に秘めたまま
私は (彼女よりも)もっとあなたを愛したいの

You will see I can give you
Everything you need
あなたには 分かるでしょ 私は…
あなたの求めに すべて応えられる

Let me be the one to love you more
私に (彼女よりも)もっとあなたを愛させて

See me as if you never knew
Hold me so you can't let go
私をよく見て まるで初対面のように
抱きしめて 離すことのないように

Just believe in me, I will make you see
All the things that your heart needs to know
信じてくれれば 私が気付かせてあげる
あなたの心が 知らなきゃいけない 全てのこと

I'll be waiting for you here inside my heart
I'm the one who wants to love you more
私は あなたを待ち続ける 心のなかで
私は もっとあなたを愛したいの

You will see I can give you
Everything you need
あなたには 分かるでしょ 私は…
あなたの求めに すべて応えられる

Let me be the one to love you more
私に もっとあなたを愛させて

Some way, all the love that we had can be saved
Whatever it takes, we'll find a way
二人が紡いだ愛の全てを 保ち続ける道はある
どんな代償を払っても きっと見つけましょう

Believe me, I will make you see
All the things that your heart needs to know
私を信じて 私が気付かせてあげる
あなたの心が 知らなきゃいけない 全てのこと

I'll be waiting for you here inside my heart
I'm the one who wants to love you more
私は あなたを待ち続ける 心のなかで
私は もっとあなたを愛したいの

Can't you see I can give you
Everything you need
わからないの?
私は あなたの求めに すべて応えられる

Let me be the one to love you more
私に もっとあなたを愛させて

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?