見出し画像

🌉こんばんは🌃🍓

元夫と長女、mは、食事会でした✨✨✨
高校受験合格にとても大喜びだったようです(笑)✨✨✨


Idinner party with my ex-husband, eldest daughter, and .M, who lives in Fukuoka. my ex-husband seemed to be very happy about her passing the high school entrance exam.

This is a souvenir sweet. This is Fukuoka's ``Sweet King Strawberry = Amaou''.
🍓伊部きんぐ Ibe King🍓

very delicious.
(私は勿論参加しません(笑))


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?