見出し画像

📻FM802 RADIO CRAZY w.o.d. THE SPELLBOUND📻

FM802 RADIO CRAZYの模様を一部配信決定!1/28(日)からU-NEXTで独占配信!月額会員は視聴無料!

Part of the FM802 RADIO CRAZY pattern will be distributed! Exclusive distribution on U-NEXT from January 28th (Sunday)! Free viewing for monthly members!


Currently streaming live ⚡️

\


A part of the #FM802 RADIO CRAZY 2023 pattern

Exclusively available on U-NEXT from noon on Sunday, January 28th!

Are you all enjoying #LadyCre at home? 👀

Last year's hot live show once again! Please enjoy the video✨



🎈「うだるような〜」のところで、あっ、この曲だったと気づきました🎈

この方の記事か、とてもいいので、
引き出します✨✨✨

「1994年っていったら(NIRVANA)カートコバーンが亡くなった年。


そしてw.o.d.メンバーが生まれた年。(ごめんなさい、中島元良さんだけ確認できませんでした。)


調べてみるとoasisがデビューアルバムをリリースした年でもあるみたいですね。」

(w.o.d. はこの曲について、どう思ってるのかな?そして、サイトウタクヤの👕✨✨✨笑)


w.o.d. Independent project "TOUCH THE PINKMOON"


Final ticket advance reception 🎫

Until tonight 1/28 (Sun) 23:59 ⚡️

Apply here ⤵︎

w.pia.jp/t/wod-touchthe…

A HUNDRED SUNS



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?