見出し画像

🌆ストレイテナーインビシブル🌇

https://ameblo.jp/serment-musicinlife/entry-12839128602.html

🎙ポンツクピーヤPontsukupiya🎸
とても伸びのある素敵な声ですね✨✨✨

「That's where the name ``Pontsukupiya'' comes from, but actually we don't have one.We've been playing ``Pontsukuppiya'' since we were in technical college, and although we're no longer around, the guy on the keyboard said, ``Isn't Pontskupiya good?'' ” I got tired of it so I decided to do this. それが「ぽんつくぴーや」の名前の由来なんですが、実はうちにはポンつくっぴやがないんです。僕らは高専の頃から「ぽんつくぴーや」をやっていて、もういないんですけど、上のやつが。キーボードが「ポンツクピヤは良くないですか?」「飽きたのでこれにしました」と言いました。



A new song that was suddenly played at last year's Budokan one-man show.

The closest one in terms of genealogy is "Graffiti", which does not have a strong beat or roaring guitar.

Fall in love with the singing bass line and delicate guitar melody

昨年の武道館ワンマンで突如演奏された新曲。

系譜的に最も近いのは「Graffiti」で、強いビートや轟音のギターはありません。


歌うようなベースラインと繊細なギターのメロディーに夢中になる


(You experienced Invisible in October last year! ! I'm jealous~ 昨年10月にこの新曲を体感されたんですね✨✨✨羨ましいな〜(笑))

Today's Wow Wow (笑)is Sendai, tickets are sold out, thank you very much.



🌃終わってましたね!!
お疲れ様です🌆
It's over 、、、

thank you for your hard work🌌🌌🌌



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?