見出し画像

#歌ってみた 『水平線(アレンジmix)』by backnumber

普段お世話になっているフォロワーさんの誕生日。
ということで。
一番好きらしい?歌を歌ってみました。
僕にはこれしかできません…。おめでとうございます^^

※楽曲申請済

**********
sound:KARAOKE Lab 様
https://www.youtube.com/watch?v=UQrDwpnGt1c
**********

【アレンジ部分】
◆冒頭部分、1st part
Can you hear my voice?
《僕の声は届いていますか?》
by かけるねこ(ナルシスト/日本)

A friend is one that knows you as you are,
understands where you have been,
accepts what you have become,
and still, gently allows you to grow.
《友人とはあなたのことを知り、
あなたのこれまでを理解し、
あなたの現状を受け入れ、
それでもなおあなたを優しく成長させてくれる人だ。》
by ウィリアム・シェイクスピア(劇作家/イギリス)

◆2nd part
Being deeply loved by someone gives you strength,
while loving someone deeply gives you courage.
《誰かに深く愛されることはあなたに力を与えるが、
誰かを深く愛することはあなたに勇気を与える。》
by 老子(思想家/中国)

◆Last part
Don’t walk behind me, I may not lead.
Don’t walk in front of me, I may not follow.
Just walk beside me and be my friend.
《導けないかもしれないから、私の後ろを歩かないで。
付いていけないかもしれないから、私の前を歩かないで。
ただ僕のそばで歩いて、友達でいてほしい。》
by アルベール・カミュ(小説家/フランス)

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?