CNP ミタマカウントダウン(11/30)
前節
今日郵便局で最後のカレンダーを発送手続きしてきた。
手続きで処理してくれた担当者が封筒のデザインからミタマを気に入ってくれてカレンダーを欲しいという話になってくれた。
ラバーフィギュア
このスペースを販売担当者が聞いてくれていて、サイト上の在庫数が見れるように変更してくれた。
ミタマがまもなく売り切れる状況。
ふるさとCNP
今までのふるさとCNPの振り返りやこれからを振り返る回になる。
昨年の特典としてふるさとCNPを持っている人がワインの優先購入権を受けられる。
今年度の優先購入権も昨年のふるさとCNPのNFTでも特典対象となる。
百貨店である北海道物産展では、余市町のワインが多面展開していた。
市況
オーナー数:5388名
フロア:0.569ETH
botによる転がしが始まってきている。
IPとしてキャラクターとして見ているが、モノとして扱われているのが非常に悔しいところ。
レインボーキャンペーンも今日が最終日。
リスト数:155体
マカミの時は短期集中的に行っていたレインボーキャンペーンだった。
今回からは常設イベントのように開催してみた。
販売圧力的なものは減少する。
トレジャースタンプ
トレジャースタンプ購入者にエアードロップ。
レインボールナ:264枚
雪兎ルナ:1208枚
テストモードでは4倍速で試していた。
実現できるかどうかわからないが進めていきたい。
開発コストがかかる上、マーケットに出せるかどうかもわからないリスクを取りながら進めている状況。
NFT NFTと電話で打ち合わせをしてみた。
DOSIへの切り替えも1月中旬にあるが不利益になるようなことはなさそう。
TSUTAYAでやったようなフリーミントも簡単にできる。
DOSIを通じてLINEが強い海外(韓国やタイなど)に出ていきたいとも考えている。
12/6 sloth
12/6 12時に発売開始。
300体限定。
前回のリーリーは瞬間的に売り切れてしまった。
今回の販売も瞬間的に売り切れるのではないかと見ている。
12/6はコンテンツ東京に出店している。
ライセンスをNFTとして売買する形も取れる。
契約用のNFTを保有するだけでOKという形もできる。
ただ、IPを使う側がまだ対応していない。
IPビジネスがやる人達のやり方に合わせる必要がある。
コンテンツ東京の運営もフォローの連絡が来た。
NFT発の出展のため期待されている。
質問回答から
レインボー個体のみのバー忍もあり?
通常のバー忍ペースを落とし、合間にレインボー個体がないキャラクター(ナルカミなど)のレインボーバー忍があっても面白いかもしれない。
In English Ver.
CNP Mitama Countdown (11/30)
Previous section
I went to the post office today to process the shipping of my last calendar.
The person in charge who processed the procedure liked Mitama from the design of the envelope and told me that he wanted the calendar.
Rubber figure
The sales rep heard about this space and changed it so that we could see the inventory count on the site.
Mitama is selling out shortly.
Furusato CNP
This will be a recap of Furusato CNP's past and future.
As a benefit of last year's event, Furusato CNP holders will receive priority purchase rights for wine.
This year's preferential purchase rights are also eligible for last year's Furusato CNP's NFT.
At a Hokkaido product exhibition at a department store, Yoichi-machi wines were on multiple fronts.
market conditions
Number of owners: 5388
Floor: 0.569 ETH
Rolling by BOT is starting to take place.
I see it as an IP as a character, but it is very frustrating to see it being treated as a thing.
Today is the last day of the Rainbow Campaign.
Number of listings: 155.
At the time of Makami, the Rainbow Campaign was a short-term, intensive campaign.
From this time on, we tried to hold it like a permanent event.
Sales pressure-like will decrease.
Treasure Stamp
Air drop for purchasers of Treasure Stamps.
Rainbow Luna: 264 pieces
Snow Rabbit Luna: 1208 pieces
In test mode, we were trying 4x speed.
We are not sure if this can be done, but we would like to proceed.
We are taking the risk of not knowing whether we will be able to market the product or not, in addition to the development costs involved.
NFT I had a meeting with NFT over the phone.
There will be a switchover to DOSI in mid-January, but it does not seem to be detrimental.
We can easily do a freemint like we did with TSUTAYA.
We are also thinking of going overseas (Korea, Thailand, etc.) where LINE is strong through DOSI.
12/6 sloth
Started selling at 12:00 pm on 12/6.
Limited to 300 units.
The previous Lee Lee sold out instantly.
We expect that this sale will also sell out instantly.
On 12/6, they are opening a store in Contents Tokyo.
We can also take the form of buying and selling licenses as NFTs.
It can also take the form of just holding the NFT for the contract.
However, the IP users are not yet ready for this.
It is necessary to adapt to the way the IP business is conducted.
The management of Contents Tokyo has also contacted us for follow-up.
They are expecting a lot from us since we are the first NFT to participate in the exhibition.
From the question and answer
Is there a bar shinobi only for Rainbow individuals?
It would be interesting to slow down the pace of regular bar shinobi and have rainbow bar shinobi with characters that do not have rainbow individuals (such as Narukami) in between.
この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?