showgirl-Bluey Robinson

日本語訳

Oh so incredible,
とても驚くことに

Love the way you roll,
君の転がる道が好きだ

Straight up on your toes,
つま先を真っ直ぐにと

You just made sure,
君は確認した

My sexy cameo,
僕の素敵なジュエリー

Now you're in the spotlight
君は今スポットライトに当たっている

Girl if there's a ticket I'd like to buy it,
もしチケットが手に入るのなら

Wouldn't miss you for the world,
この世界で君を見逃したくない

'Cos you're more than some dressing room excitement,
だって君は楽屋にいる時より興奮している

You deserve an encore,
君はアンコールをされるのに相応しい

Can you hear them screaming yeah?
彼らの歓声が聞こえるかい?

Showgirl,
ショーガール

Don't know it but you make me wanna scream your name,
分からないけど、君の名前を叫びたくなるんだ

I see you standing at the show, girl,
舞台に立っている君を見ているよ

And got it made

As soon as the spotlight's on you tonight
今夜はできるだけ早く、照らされている君を見ていたい

Oh, girl, I see you deep in the zone,
深いゾーンの中で君を見ている

You make me wanna give you a microphone,
君にマイクを渡したくなるんだ

So you can go and sing my song,
僕の歌を歌っていいよ

I'll be waiting in the wings for,
翼を広げて待っていたいけど

You to lead me back on,
君は僕を連れ戻すんだ

Baby, we can do this all night long,
ベイビー、僕らは一晩中こうしていられる

Have the people screaming yeah yeah, yeah yeah
人々の歓声を聞いていられるよ

Is there some way I can get you by my side?
僕の傍にいてくれる方法は何かないのかな?

We can be a duo,
僕らが二人だけになれる方法は

Girl I've been looking at you all night,
ねえ僕は一晩中君を見つめているよ

I'm your number one fan,
君の一番のファンは僕だよ

Might hear me screaming yeah
僕の叫びが聞こえているのかな

Showgirl,
ショーガール

Don't know it but you make me wanna scream your name,
分からないけど、君の名前を叫びたくなるんだ

I see you standing at the show, girl,
舞台に立っている君を見ているよ

And got it made

As soon as the spotlight's on you tonight
今夜はできるだけ早く、照らされている君を見ていたい

Let me hear you say yeah yeah
君の声を聞かせてくれ

say yeah yeah
言ってくれ

say yeahhh

say yeah yeah yeah yeah

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?