Saving money.

 I do my best to save money that is one yeas ‘s living expense.

Because I don’t know when I will not able to do my job .
Last year I was not able to work for 3months because of my sick.
I was nerves and worried  about money, my job, my life etc in the future.
If I have money of my living expense for one year , I am able to take a rest for one years to cure illness.
So I  decided to save money for one year’s living  expense.

Thank you.

僕は、生活費の1年分を貯金することを目標に節約を頑張っています。
なぜかというと、いつ自分が仕事できなくなるかわからなくなるからです。
昨年、僕は体調を壊し、3ヶ月くらい普通に仕事ができなくなりました。その時このまま働けなくなったらどうしようと不安になりました。生活費の1年分を貯金していると働けなくなっても1年間は、休むことができます。
だから、僕は生活費の1年分を貯金しようと節約を始めました。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?