Savage love 和訳

if woke up without you 

朝起きて君がいなかったら

i dont know what i would do

俺は何するかわからない

thought i could be single forever untill i met you

君があらわれるまで、一生一人だと思ったんだ

usually dont be falling, be falling,  falling first

いつもはすぐに惚れることはないのに。

you got a way of keeping me coming back to back

君は俺を惹きつけてやまない

i just found out the only reason that you loving me

君がなんで俺を愛するかわかったんだ

was to get back at ex lover    but before you leave

君が俺と付き合ってるのは元カレとより戻すためだったんだろ

俺と別れる前に言っておきたい

usually i would never would never even care 

いつもは全く気にしないけど

baby, i know she creeing(徐々に進行する) i feel it in the air

知ってるよ。他の男に気があるのは。わかってるって。

every night and every day

毎日、毎晩

i try to make you stay

君を引き止ようとしてるよ

but your

でも君の

savage love 

やべー愛は

did somebody, did sombody

誰かが

break you heart?

君を傷つけたの?」

looking like an angel

天使みたいだけど

but your savage love

でもやべー愛

when you kiss me 

君が僕にキスをするとき

i know you dont give two fucks( you dont care)

キスしてくれても、ただの行為としてのキス

but i still want that 

でも君がいいんだ

your savage love 

やべー愛

your savage lo-lo-love

やべー愛

your savafe lo-lo-love

やべー愛

you could use me 

俺を利用してもいい

cause i still want that 

君がいいんだ

baby, i hope that this aint karma(報い)cause i get around

これが宿命・報いじゃなければいいな。 だっておれは付き合いが広いんだもん 

you wanna run it up, i wanna lock it down

君は離れようとするけど俺は引き止める

usually dont be falling , be falling falling first

いつもは恋に落ちたりしないのに

you got a way of making me spend up all my cash

君はいつも俺に金を使わせる

every night and every day

毎晩、毎日

i try to make you stay

君を引き留めようとするけど

but your

君の

savage love 

やべー愛は

did somebody, did somebody 

誰が

break your heart?

君を傷つけたの?

looking like an angel

天使に見える

but your savage love

でも君のやべー愛は

when you kiss me

君が僕にキスするとき

i know you dont give two fucks 

気持ちがこもってないのはしってる

but i still want that 

でも君がいいんだ

your savage love

your savage lo-lo-love

your savage lo-lo-love 

you could use me

cause i still want that, your savage love




この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?