私利私欲の公人が人類の敵

Public figures of self-interest is the enemy of humanity.

North Korea's hereditary prevents North Korea's development. North Korea also I thought that they should create a regime without hereditary as Japan and the United States,however Japan and the United States has imitated North Korea. Japan's development is because of industry rather than a military force after the war. The United States should imitate Japan ,I think, however Japan has imitated the U.S. . Now, stagnation of Japan and the United States begins. Japanese enemy is not Chinese or Americans. It's those who meet in the self-interest in public. Japanese, Chinese, and Americans united, and must denounce the country of bad guys.

私利私欲の公人が人類の敵

北朝鮮の世襲が北朝鮮の発展を妨げている。

北朝鮮も日米のように世襲でない政権をつくるべきだと思っていたら、日米が北朝鮮のまねをしだした。

日本が戦後発展したのは軍事力ではなく産業が発展したからだ。アメリカも日本のまねをするべきだと考えていたら、日本がアメリカのまねをしだした。

これから、日米の停滞が始まる。

日本人の敵はアメリカ人でも中国人でもない。公のことを私利私欲で満たす者たちだ。

日本人、中国人、アメリカ人は団結して、自国の悪人たちを糾弾しなければならない。

(C)Muraki Tatsuo 2015

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?