画像1

蝶々P -about_me--

koneko ver (koenkoの翻訳付き)
00:00 | 00:00
本家(購入):https://amzn.to/32rYKx1
本家(視聴):https://www.youtube.com/watch?v=4fJLLOv62aY&t=62s
音源:https://www.youtube.com/watch?v=vcM4zqNBBYo

I have a story to tell
Do you hear me tonight
It's things about me
ちょっと話があるんだ。
今晩話を聞いてくれるかい?
僕のことなんだけど。


I'll be waiting in bedroom
But anyway you can't come
I get it,never mind 🌟1
寝室で待っているよ。
でも、もし君が来れなくても
気にしないでおくね。


Now, it is starting to rain
I feel you drop tears
And my heart become heavy
あぁ、雨が降り始めた。
君が泣いているみたいで
胸が締め付けられそうだ。


What's this world coming to?
There's nothing that can be done
I couldn't careless
この世界はどうなっていくんだろう?
僕に出来ることなんて何もないんだ。
もう気にもしないのだけどね。


It's wonderful for me that world is
moving now
Some lights turn around and around
I lost my head again
And just want to throw everything
away
It's not that easy
この世界が未だに回ってることが
僕にとっては素晴らしく感じられるよ。
光がアチコチでチカチカ光ってさ。
僕は頭を空っぽにして
全てを投げ出したい気分だよ。
そんな簡単には行かないけどね。

Maybe I'm afraid I'm not as tender
guy as you think
Looking your eyes, and I say "love
you" with fake smile
君が思う程、僕は優しい男ではなくて
それがキット僕は怖くて
君の瞳を見つめながら偽りの笑顔で
「愛してる」なんて言うんだ。

I don't know what to do
Please tell me what should I do
Just feel so sad inside, but I kiss you
Kiss you...🌌
どうしたら良いのか、もう分からないよ。
ねぇ、どうしたら良いのか教えてよ。
心が悲しみに打ち暮れて、それでも
僕は君にキスをするんだ。キスを。。

🌟


I can't get my mind off you
I'm such an idiot
Same as usual
君の事が忘れられないよ。
とんだ馬鹿者さ。
ま、いつも通りだけどね。

You made me feel so better
It brings back memories
t's things about you

君のお陰で少し気分が良くなったよ。
それで記憶を取り戻したんだ。
君についてだよ。

My hands can't take back that the
time I passed with you
この両手は君と過ごした、あの時間を
もう取り戻せやしないんだ。

Some doubts broke me down, broke
me down
疑心暗鬼で僕はおかしくなっていった。
おかしくなっていったんだ。

If you are still alive, I wanted to say
it's not your fault
But it's too late for us
もし君がまだ生きているなら
君のせいじゃないよって伝えたかった。
もう僕たちには遅すぎるけど。

🌌


It's wonderful for me that world is
moving now
Some lights turn around and around
I lost my head again
And just want to throw everything
away
It's not that easy
この世界が未だに回ってることが
僕にとっては素晴らしく感じられるよ。
光がアチコチでチカチカ光ってさ。
僕は頭を空っぽにして
全てを投げ出したい気分だよ。
そんな簡単には行かないけどね。


気付いた時には終わりを告げ
全てが僕を笑うんだろう?
風が冷たいこんな日は
君を思い出すよ

Maybe I'm afraid I'm not as tender
guy as you think
僕はやっぱり君が思う程
優しい男ではないんだよ。

I close my eyes, and I say "love you" with true smile
I don't know what to do
目を閉じて君に「愛してる」
って心からの笑顔で伝えるけど
どうしたら良いのか分からないんだ。

Please tell me what should I do
お願いだから、どうしたら良いのか
教えてよ。

Just feel so sad inside,but say
good-bye Good-bye...
心が悲しみに打ち暮れて、それでも
僕は君にお別れをするんだ。さよなら。。

〇〇〇

そういう訳で今晩
住民票が移動できなくても
国民健康保険に入る方法について
お話をしますので良ければ
ご覧くださいニャ🐾

I have a story to tell you, as I said.
Whether you come or not, I don't care,
but if you come to meet me
I feel happy💛
言った通りお話がありますにゃ。
来てくれなくても気にしにゃいけど
やっぱり来て貰えたら嬉しいですにゃ💛

最後まで見て聞いて下さり
有難うございますにゃ♪🐈

日常と非日常を放浪し、その節々で見つけた一場面や思いをお伝えします♪♪ そんな旅するkonekoを支えて貰えたなら幸せです🌈🐈 闇深ければ、光もまた強し!がモットーです〇