見出し画像

「 スレチガイ 」


Ed Sheeran, Pokémon - Celestial(天空)
Celestial,Pokémon by Ed Sheeran

[Verse 1]
You see tonight, it could go either way
今夜はどっちに転ぶかわからない
Hearts balanced on a razor blade
カミソリの刃の上でバランスをとる心
We are designed to love and break
僕たちは愛し、壊れるようにできている
And to rinse and repeat it all again
そしてまた同じことを繰り返すようにできている
[Pre-Chorus]
I get stuck when the world’s too loud
世界が騒がしいと、僕は立ち往生してしまう
And things don’t look up when you’re goin’ down
君が落ち込んでいる時、物事は上向きにならない
I know your arms are reachin’ out
君の腕が伸びているのは知っている
From somewhere beyond the clouds
雲の向こうのどこかから
[Chorus]
You make me feel like my troubled heart is a million miles away
君は悩める僕の心が100万マイルも離れたところにあるような気にさせてくれる
You make me feel like I’m drunk on stars and we’re dancing out in the space
君は僕が星で酔いながら、一緒に宇宙で踊っているような気にさせてくれる

Celestial
Celestial
(Celestial 天の、空の、天体の、天国の(ような)、こうごうしい、絶妙な、こよなく美しい、すばらしい)
(Celestial 彼が抱く美しい感情のピークを表す言葉である。愛は彼を安心させ、疑念を遠ざける)

[Verse 2]
I see the light shining through the rain
雨の中に輝く光が見える
A thousand colours in a brighter shade
明るい影の中にある千の色彩
Needed to rise from the lowest place
最低の場所から立ち上がるために必要なこと
There’s silver lining that surrounds the grey
そんな所にも希望の兆しが
(silver lining 希望の兆し)
[Pre-Chorus]
When I get lost, will you come back around?
僕が迷子になったら、君は戻って来てくれる?
Things don’t look up when you’re goin’ down
君が落ち込んでいる時、物事は上向きにならない
I know your arms are reachin’ out
君の腕が伸びているのは知っている
From somewhere beyond the clouds
雲の向こうのどこかから
[Chorus]
You make me feel like my troubled heart is a million miles away
君は悩める僕の心が100万マイルも離れたところにあるような気にさせてくれる
You make me feel like I’m drunk on stars and we’re dancing out in the space
君は僕が星で酔いながら、一緒に宇宙で踊っているような気にさせてくれる

Celestial
Celestial
(Celestial 天の、空の、天体の、天国の(ような)、こうごうしい、絶妙な、こよなく美しい、すばらしい)
(Celestial 彼が抱く美しい感情のピークを表す言葉である。愛は彼を安心させ、疑念を遠ざける)
[Bridge]
We were made to be nothin’ more than this
僕たちはこれ以上ない存在になった
Findin’ magic in all the smallest things
些細なことに魔法を見出す
The way we notice, that’s what really matters
気づく方法が大切なんだ
Let’s make tonight go on and on and on
今夜は僕たちで盛り上がろう
(You make me feel) We were made to be nothin’ more than this
僕たちはこれ以上ない存在になった
Findin’ magic in all the smallest things
些細なことに魔法を見出す
(You make me feel) The way we notice, that’s what really matters
気づく方法が大切なんだ
Let’s make tonight go on and on and on
今夜は僕たちで盛り上がろう
[Chorus]
You make me feel like my troubled heart is a million miles away
君は悩める僕の心が100万マイルも離れたところにあるような気にさせてくれる
You make me feel like I’m drunk on stars and we’re dancing out in the space
君は僕が星で酔いながら、一緒に宇宙で踊っているような気にさせてくれる

Celestial
Celestial
(Celestial 天の、空の、天体の、天国の(ような)、こうごうしい、絶妙な、こよなく美しい、すばらしい)
(Celestial 彼が抱く美しい感情のピークを表す言葉である。愛は彼を安心させ、疑念を遠ざける)
[Outro]
We were made to be nothin’ more than this
僕たちはこれ以上ない存在になった
Findin’ magic in all the smallest things
些細なことに魔法を見出す
The way we notice, that’s what really matters
気づく方法が大切なんだ
Let’s make tonight go on and on and on
今夜は僕たちで盛り上がろう

Celestial

--------------------------------------------------------------

島矢、漫画描いてる?
おすすめの漫画を伝えたいんやけど
ここでいいのかな(^_-)-☆
あとちょっと思い出したんやけど
三年前、目視しないとわからない情報使ってなかった?
またお話しようぜ♪

川田
仕事してんの?よっぽど暇なの?
金ないから釣るんやろ?仕事しろよって話やね。
普通の仕事ができないから変なことする人なん??
何かグレーゾーンの病気抱えてる人??
病院いけよ、(連休だろ?笑)
本当に使えないよなあ・・・

---------------------------------------------------------------

まあこれ、エドシーランの新曲らしいんやけど、
これを元にだね・・・
離心率 e = 0.5 {\displaystyle e=0.5}

ここから先は

13,154字 / 3画像

¥ 10,000

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?