見出し画像

英語で初投稿 2nd VISA

For the first time I’ll try only English today!

It’s been a while when I was write a note last time haha

I’ve been in Australia for 5month and few days
Actually I feel like I can’t believe spend time from 5month ago

I leave next week ...because finally I finished 88days and I gotta do something
It was such includable experience for 88days then I could grow up everything
I really wanna thankful for everything and I never forget my feel and everybody

First, I wanna say thank you for my share house mate
I spend time for about 4month with them
They are always understood me and we grow up together
Of course we have different cultures so sometimes we had trouble with each other... but we kept respecting each other
So I mean we made it!!!!!!! That’s so wonderful experience
Absolutely I never forget them
Thank you so much!!! ARIGATOU!


Anyway, finally I gonna be free and I’ll get the second visa soon then be able to live in Australia for 2years
I made it!!!
and I’m so glad for me hehehe

By the way
My English is still no good more than bad haha
I know still like baby but I got confidence because I could be better than before

So even if somebody said me bad things I don’t care
Never ...

And I’ll be go back Japan for 2weeks from 15,Feb then I’m gonna in Nepal then I’ll be come back in Australia
Finally I can go to Perth!!
I can’t wait!!!!
But I have to find job and a house... haha

Everything’s gonna be alright

Hope you enjoy and exiting your life and we keep going each other

Love you guys
thanks for always


自分が書いた英文を、翻訳にペーストした和訳です。念の為。
文法が合ってるのかは知らない、独学だし、けど、そこにこだわりはない!はは
こちらです↓

今日は初めて英語だけでやってみます!

この前ノートを書いていたら、しばらく経ってしまいました。

オーストラリアに来てから5ヶ月が経ちました。
実は5ヶ月前からの時間が信じられない感じです。

来週にはここを離れる予定です。
88日間、本当に色々なことを経験させてもらって、成長できたと思う。
本当にありがとうございました。そして、この気持ちと皆のことを決して忘れません。

まず最初に、シェアメイトに感謝したい。
彼らとは4ヶ月ほど一緒に過ごしました。
彼らはいつも僕のことを理解してくれて、一緒に成長することができました。
もちろん文化も違うので、時には衝突することもありましたが、お互いを尊重しあいながら、成長してきました。
だから、私たちは成功したんだ!!!!!!!それはとても素晴らしい経験です
絶対に忘れません
ありがとうございました!!!ARIGATOU!


とにかく、やっと自由になれて、もうすぐセカンドビザが取れて、2年間オーストラリアに住めるようになります。
やったーーー
というわけで、本当によかったです。

ところで
僕の英語はまだダメダメダメダメダメ。
まだ赤ちゃんみたいなもんだけど、前よりうまくなったから自信がついた。

だから、たとえ誰かに悪く言われても気にしない。
決して...

そして2月15日から2週間日本に帰り、その後ネパールに行き、またオーストラリアに帰ってくる予定です。
やっとパースに行ける!
待ちきれないよ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
でも仕事も家も探さなきゃ...。


あなたがあなたの人生を楽しみ、エキサイトし、私たちがお互いに進み続けることを願っています。

愛してる
いつもありがとう

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?