見出し画像

\北海道のご当地スイーツがレベチすぎた件/

有名なクランベリーのスイートポテト。噂には聞いていたものの、帯広はママチャリ耐久レースで訪れたきりなので、今回生まれて初めていただきました💘

さつまいもの素材感を感じる、ほっくりとした自然な甘みと北海道産の生クリームのハーモニー。クリーミーな味わいで美味しかったです‼︎


こちらは、ボディプロセラピストの合宿に参加されていた生徒さんからの差し入れです。

初めて有名なクランベリーのスイートポテトをいただきました💘クリーミーで美味しかったです‼︎

一緒に寝泊まりしてがんばってきた生徒さんも、無事セラピストデビューされたのを見て目頭が熱くなりました。

そんなわたしも11月26日にリメディアルセラピストのプロテストが決まりました😢

モニターのレポートがんばります‼︎モニターも募集中。

⁕˚˟.‧⑅୨୧˖♡⁕˚˟.‧⑅୨୧˖♡⁕˚˟.‧⑅୨୧˖♡⁕˚ ୨୧˖♡ ⁕˚˟.‧⑅୨୧˖

The famous cranberry sweet potato. Although I had heard rumors about them, I have only been to Obihiro for a mama-chari endurance race, so this was the first time in my life that I had them. It was creamy and delicious. ‼︎

It was brought to us by a student who was attending the BodyPro Therapist camp. For the first time, I had the famous cranberry sweet potato. My eyes lit up for a moment when I saw that the student, who has been sleeping and working hard with me, had also successfully passed the test and made her debut as a therapist.