見出し画像

⚡️マイケル・ジャクソンさんが死を偽装した真相⚡️-【SONYが(僕を)殺す】のプラカードを掲げながらファンに語った真実-


⚡️マイケル・ジャクソンさんが死を偽装した真相⚡️


マイケル・ジャクソンさんが死を偽装しなくてはならなかった本当の理由は、彼が所属していたソニーが彼を殺そうとした為です。


マイケルさんは彼らの会社の半分を所有することになり、フリー・エージェントになりましたが、彼らはそれが気に入らなかったそうです。

マイケルさんは死を偽装する前にロンドンでのコンサートの最後に、誰が邪悪なのか、【SONYが殺す】と書かれたプラカードを持ちながら、トミー・モットーラ(マライア・キャリーさんの元夫)などの実名を挙げて真実をファンに話しています。


【SONY KILLS(ソニーが殺す)というプラカードを持ちながら話すマイケルさん】


マライア・キャリーさんは離婚後に泣きながらマイケルさんのところに来て、彼(元夫)のことを【彼は私を付け(尾行)、私の電話も盗聴し、本当に邪悪で信頼できない】と泣きながらマイケルさんに話したそうです。

そして、マイケルさんも【彼(トミー・モットーラ)は恐ろしい人間で、彼が解雇されるまで私たちは活動を続けなければなりません。偉大な芸術性のために彼がこんなことをすることを私たちは許すことはできません。】と話しています。

別の方が撮影した同じコンサートの動画を約3年前にTwitterにシェアしましたが、削除されましたが、Youtubeに更に長い動画がありましたので、シェアします。

👇動画 (Video)


⚡️The truth Michael Jackson's death⚡️


The real reason Michael Jackson had to fake his death was because he outsmarted Sony, to which he belonged, and Sony tried to kill him.


Michael wound up owning half of their company and was a free agent, but they did not like that..


Before faking his death, Michael spoke at a concert in London about who was evil, using real names such as Tommy Mottola (Mariah Carey's ex-husband) while holding a sign that said 【SONY Kills】.


After Mariah Carey divorced, she came to see Michael and said of Tommy (ex-husband), 【He follows me, taps my phone, and is a really evil, horrible person who can't be trusted.】 she told Michael while crying.


And Michael also spork that【He (Tommy Mottola) is a horrible human being and we have to continue our drive until he's terminated. We can't allow him to do this to great artistry. 】


I posted on Twitter a video of the same concert taken by another person about 3 years ago, but it was deleted, but I found a longer video on Youtube, so I would like to share it.


※記事の内容等の無断転載・無断使用を固くお断り致します。
記事のリンクを貼られたり、一部引用してご自分のブログや記事を書かれるのは構いませんが、明らかな無断転載や無断使用は禁止させて頂きます。🙏
©Copyright 2022 MiniQ Starship yu. All rights reserved

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?