見出し画像

⚜️チャーリー博士より⚜️-ホワイトハットからの声明-

※English follows Japanese.

⚜️チャーリー博士より⚜️

内部の仕事でしたが、そこで(イスラエルで)何が起こっているかに関して、2時間前(11日水曜日)にホワイトハットから(直接)受け取った声明を読みたいと思います。


🟢ホワイトハットからの声明


【チャーリー、核兵器はすべて不活性化されています。

さもなければ今頃すでに使用されていたでしょう。

私たちには 『プロジェクト・ルッキング・グラス』があることを忘れないでください。

過去に戻って、ネガティブな結果が起こらないようにすることができます。

残念ながら、人命の損失を止めることはできませんが、より良いシナリオを選択することはできます。

このポジティブなメッセージを広めてください。】


私たちは言われたことを理解し、自分たちは現実の観察者ですが、運命の創造者であると信じています。

私たちは現実の観察者たちとともにいます。

しかし、私たちの運命の創造者たちが2時間前に私のところにやって来て、それは前向きなことだと私は思いました。素晴らしいと思いました。

そして、これを皆さんと共有するのは正しいことです。

ですから、私たちはパニックに陥らずに生きています。


⚜️From Dr. Charlie Ward⚜️



It was an inside job, but I want to read a statement that I received 2 hours ago (Oct, 11 Wed.) from a White Hat with regard to what's happening there (in Israel) .


【Charlie, the nuclear, nuclear weapons have all been deactivated or they would have already used them by now.


Don't forget we have 『Project Looking Glass』 and we can go back in time and change a negative outcome from happening.


Unfortunately we can't stop the loss of life, but we can choose a better scenario.


Please spread this positive message. 】


We get what we are told and believe we are the observers of our reality, but the creators of our destiny.

We are with the observers of reality.

But the creators of our destiny that came to me 2 hours ago, and I thought that was positive.

I thought it was wonderful.

And it's right that I should share it with everyone. So we don't live in panic.


※記事の内容等の無断転載・無断使用を固く禁止致します。
記事のリンクを貼られたり、一部引用してご自分のブログや記事を書かれるのは構いませんが、明らかな無断転載や無断使用は禁止させて頂きます。🙏
©Copyright 2023 MiniQ Starship yu. All rights reserved

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?