見出し画像

⚜️ウォルヴァリン氏より⚜️-ロマーナ女王はこの旅にとても重要な人物です❣-⚜️Queen Romana is a very important person on this trip❣⚜️

※English follows Japanese

⚜️ウォルヴァリン氏より⚜️

【ウォルヴァリン氏の投稿】
※2つ目のリンクは、ウォルヴァリン氏が転送したものです。


私はロマーナ女王の信奉者ではないので、彼女は本当に外道(ホワイトハットではない)だと思っていましたが、昨日、この祝福の解放に関わる人々から、彼女はこの旅において本当に重要な人物であると聞きました。


私は信じられませんでしたが、彼女がなぜそうなのか、たくさんの情報を教えてもらいました。


今言ったように、この待ち時間が終わったとき、私たちはかなりのサプライズで終わることになるでしょう。🤩


あなた方が何を信じたいかに任せます。


私はただのメッセンジャーで、さらなる発表のために彼女のリンクをここに貼るように指示されています。


神のご加護を


👇ロマーナ女王のテレグラム


私も、当初、ロマーナ女王を信じていましたが、19代副大統領と名乗っている偽JFK Jr.がロマーナ女王がDSだと嘘を拡散した為、疑ってしまいました💦


でも、それは嘘で、その【19代副大統領】と名乗っている偽JFK Jr.が嘘を拡散していると、かなり信用できるデジタル・ソルジャーから彼が偽物で、ロマーナ女王はWHだと直接教えてもらいました。

※この19代副大統領と名乗るJFK・ジュニアが偽物だという証拠は、また別の機会があれば書きたいと思います。


【偽19代副大統領 JFK Jr.のポスト】

※👆この中にも偽物の証拠があります😉


但し、何を信じるかは、ご自身でご判断下さい🙏


※記事の内容等の無断転載・無断使用を固く禁止致します。
記事のリンクを貼られたり、一部引用してご自分のブログや記事を書かれるのは構いませんが、明らかな無断転載や無断使用は禁止させて頂きます。🙏
©Copyright 2022 MiniQ Starship yu. All rights reserved


⚜️From Wolverine⚜️

I’m not a follower of Queen Romana as I thought she was really out there but I was told yesterday by people that are involved in releasing this blessing that she is a really important person in this journey. I could not believe it but I was given a lot of information why she is.

Now like I said when this waiting is all over we are going to end up with quite a few surprises. I’ll leave that up to you guys to believe what you want to believe. I’m only a messenger and I have being instructed to post her link here for further announcements.

God bless

👇Queen Romana's Telegram channel


I also initially believed Queen Romana, but I became suspicious when a fake JFK Jr. who claimed to be the 19th Vice President of the United States spread lies that Queen Romana was DS, so that I was skeptical because he spread a lie that Queen Romana was DS 💦


But I was told it was a lie, and that the fake JFK Jr. claiming himself the 【19th Vice President】 was spreading the lie.


An Australian Digital Soldier I trust told me directly that 19th Vice President is a fake, and Queen Romana is the WH.

※I may write another time about the evidence that this JFK Jr. who claims to be the 19th Vice President is a fake.

【Fake 19th Vice President JFK Jr. post】

※👆Even in this post you can see evidence that this JFK Jr. is a fake. 😉


Please judge for yourself what to believe🙏


※Unauthorized reproduction or use of the content of articles is strictly prohibited. 
You may post a link to the article or quote a part of the article in your own blog or article, but obvious unauthorized reproduction or unauthorized use is strictly prohibited. 🙏
©Copyright 2022 MiniQ Starship yu. All rights reserved

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?