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JFOODO 品目横断キャンペーン プロジェクトサポート

2024年1月16日~3月15日

シンガポールにおける日本産発酵調味料(醤油・味噌・米酢・みりん)が生み出す「低カロリー・低脂質なのにUMAMIが詰まった」メニューをシーズナルな日本産食材と掛け合わせて提供し、現地における消費拡大を目的としたプロモーションをJFOODOより受託。企画制作を実施しました。
日本人オーナーではなく、現地の方が運営するカフェ・レストランへの展開となります。
https://japan-food.jetro.go.jp/odan/us/?fbclid=IwAR2vPayvwdYcTE4jdtK7jCv_34T3Mn2aqXLA2x0M6GFEI1oevxEGPeim2Hc

JFOODO Cross-category campaign project support
Planning and production of a promotional campaign commissioned by JFOODO to increase local consumption of Japanese fermented seasonings (soy sauce, miso, rice vinegar and mirin) in Singapore by offering menus that are "low in calories and fat but packed with UMAMI" by combining them with seasonal Japanese ingredients. The project is planned and produced on behalf of JFOODO with the aim of increasing local consumption. Among other things, the promotion will be extended to cafés and restaurants run by local people, rather than Japanese owners.


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