Snow Man KISSIN' MY LIPS 歌詞 和訳

Something new
You know what we gotta do
Let’s have it all
I see the way you’re looking at me
なんだか新鮮な気分
これからすること分かるよね
全部試そうよ
君の視線が物語ってる

Oh I love the way
Your lips say my name
I’ll never be the same
Baby you can just count on me then
君が僕の名前を呼ぶのがたまらない
僕は今までの誰とも違うよ
だからただ僕に委ねて

Every time I’m wanting more
Every time I know
Tell me baby now Oh yeah
どんどん君が欲しくなっていく
ねえ答えて

Don’t care who you used to be
Enough of that
君がどんな子だったかなんて気にしてないし
そのままの君で十分だよ

Come with me I’ll show ya (Come with me )
Things you only dreamed of
Your mouths made to kiss me
こっちに来て 君が望むものだけを見せてあげるから
君の唇は僕のためにある

Kissin’ my lips
Kissin’ my heart
Can’t get enough
There is need to be afraid
キスして、身体ごと
満たされることはないけど
もう恐れることはない

Everybody be saying slow down
Just take my hand and speed up
No need to look back
Can you hear me
Let me know your secrets
周りはみんな落ち着けっていうけど
ただ僕の手を取って 先に行こうよ
振り向かなくていい
聞いて、僕に秘密を教えてよ

The nights get lonely oh yeah (The nights get lonely)
But those nights are over, you’re safe, oh yeah
I’m right here for you
So take my hand babe
夜は人を孤独にさせるけど
そんな夜はもう過ぎて君はもう大丈夫
僕がここにいるから
さあ僕の手を取って

Turn off the breaks
Cruisin’ the city
Nothing to worry bout as long as you with me
Higher we go we cant see the floor
But one day not far We’re going straight to mars
(So take my hand babe) Yeah it’s our time
No left it feels right
Two people find the time to combine
One of a kind play no rewind
Feeling of your lips on mine
Nothings out of our reach
休む間もなく街へ繰り出す
僕がいる限り心配することはないよ
地上が見えなくなるほど高い場所へ行くんだ
いつか火星へさえも行けるかも
(僕の手を取って) 僕たちの時間が始まる
すべて脱ぎ捨てて、しっくりくるから
二人が一つになる
柔らかな瞬間、巻き戻せない
君の唇を感じる
僕らにもう距離はない

(繰り返し)

Oh I know you gonna love it
Baby you know that I’ve got it
Tell me what you want
君もはまっていくでしょ
僕のことわかってきたでしょ
何が欲しいか言ってみて