見出し画像

2023年1月8日 振り返ればやつがいる

2023年1週目が終わりました。あと51週です。

今日も娘と公園に行きました。
ブランコに乗れるようになりました。来週は滑り台滑れるようになるといいね。

相方との何気ない会話で、懐かしのドラマの話をすることがあります。何年かに一度開催されるのですが、前回開催した時の内容を忘れているので毎回新鮮な感じで話が進みます。

私は人にやさしくが好きでした。相方は白い巨塔(唐沢寿明のほう)だそうです。お金がないとミナミの帝王は再放送でよく見てたな。

Week 1 of 2023 is over. 51 more weeks to go.

Today I went to the park with my daughter again. She is now able to ride the swings. I hope she can slide down the slide next week.

We sometimes talk about nostalgic drama in casual conversations with my partner. It is held once every few years, but we forget what happened the last time it was held, so the conversation is fresh every time.

I like "Hito ni yasashiku". My partner likes "Shiroi Kyotou" (Toshiaki Karasawa's one). I used to watch "Okane ga nai" and "Minami no teio" in reruns.


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?