見出し画像

【ECDテーマソング】JUMP WITH ECD

毎月22日にスタンドFMで英語を話す企画、English Challenge Day (ECD)。

🔽ECDの詳細はこちらから


こちらの公式(?)テーマソングが爆誕しました😆(AIツールで作成しました)

タイトルは「JUMP WITH ECD」
英語を話せるようになりたい人を応援するような楽曲となっています。

良かったらこちらよりお聴きください。

🔽JUMP WITH ECD


Lilycs

JUMP WITH ECD

On the 22nd day, we rise and shine,
With a challenge to embrace, it's our time.
English words we speak, fears we leave behind,
Together we will find a world that's kind.

No matter where you're from or who you are,
Today we reach for dreams that seem so far.
With every word, we'll take a step ahead,
Unlock the doors, let possibilities spread.

Hey, let's go, it's ECD!
We'll talk in English, feel the energy.
Our voices loud, our spirits free,
Together we can be who we want to be.
Hey, let's go, it's ECD!
With every word, we're writing history.
The world is ours, just wait and see,
Speaking English sets our dreams to sea.

It's okay to stumble, it's okay to fall,
In this journey, we can conquer all.
With each mistake, we learn and grow,
In this challenge, we'll find our glow.

No matter where you're from or who you are,
Today we reach for dreams that seem so far.
With every word, we'll take a step ahead,
Unlock the doors, let possibilities spread.

Hey, let's go, it's ECD!
We'll talk in English, feel the energy.
Our voices loud, our spirits free,
Together we can be who we want to be.
Hey, let's go, it's ECD!
With every word, we're writing history.
The world is ours, just wait and see,
Speaking English sets our dreams to sea.

Believe in yourself, don't be afraid,
Every word you say, a path is laid.
Hearts united, we'll find our way,
In this global language, we'll seize the day.

Hey, let's go, it's ECD!
We'll talk in English, feel the energy.
Our voices loud, our spirits free,
Together we can be who we want to be.
Hey, let's go, it's ECD!
With every word, we're writing history.
The world is ours, just wait and see,
Speaking English sets our dreams to sea.

On this journey, we'll stand tall,
With English, we'll break down every wall.
ECD, together we will be,
A world united, speaking free

【🇯🇵日本語訳】

22日の日に、私たちは目を覚まし輝きます。
挑戦を受け入れ、今が私たちの時間。
英語の言葉を話し、恐れを置き去りにして、
一緒に優しい世界を見つけましょう。

出身地や誰であるかは関係ない、
今日は遠い夢に手を伸ばす日。
一つ一つの言葉で前に進み、
扉を開いて、可能性を広げましょう。

さあ行こう、今日はECD!
英語で話して、エネルギーを感じよう。
声を大にして、心を解き放ち、
一緒に私たちがなりたい自分になれる。
さあ行こう、今日はECD!
一つ一つの言葉で歴史を作ろう。
世界は私たちのもの、見ていてね、
英語を話して夢を海に送り出そう。

つまずいても大丈夫、転んでも大丈夫、
この旅で私たちは全てを克服できる。
間違いを犯すたびに、私たちは学び成長し、
この挑戦で自分の輝きを見つけましょう。

出身地や誰であるかは関係ない、
今日は遠い夢に手を伸ばす日。
一つ一つの言葉で前に進み、
扉を開いて、可能性を広げましょう。

さあ行こう、今日はECD!
英語で話して、エネルギーを感じよう。
声を大にして、心を解き放ち、
一緒に私たちがなりたい自分になれる。
さあ行こう、今日はECD!
一つ一つの言葉で歴史を作ろう。
世界は私たちのもの、見ていてね、
英語を話して夢を海に送り出そう。

自分を信じて、恐れないで、
君の言葉一つ一つが道を作る。
心を一つにして、私たちは道を見つける、
このグローバルな言語で、一日をつかもう。

さあ行こう、今日はECD!
英語で話して、エネルギーを感じよう。
声を大にして、心を解き放ち、
一緒に私たちがなりたい自分になれる。
さあ行こう、今日はECD!
一つ一つの言葉で歴史を作ろう。
世界は私たちのもの、見ていてね、
英語を話して夢を海に送り出そう。

この旅で私たちは高く立ち、
英語で全ての壁を打ち破ろう。
ECD、一緒に進もう、
自由に話す世界を。

※作詞はChatGPT、作曲はSunoの力を借りました。AIツールの活用で楽曲を作ることができました✨

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?