見出し画像

~Poket time ~ mothers day


Thanks you for reading.

いつも購読ありがとうございます

日本では、昨日は”母の日”でした。
Yesterday, Japan was mothers day.
今年はカードではなく、母が買ってくれたアクリル絵の具でカーネーション(carnation)で、書きました。
I painted carnation with acrylic paints that she bought for me.
それと、彼女の好きな紅茶をいくつか送りました。And , I sent her some of her favorite teas.
内緒でしたので本日の投稿になりました。
It was a secret , so It became tiday's post

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?