見出し画像

ACIMワークブック・エピローグ5

Epilogue

  1. The end is certain, and the means as well.
    To this we say “Amen.”
    You will be told exactly what God wills for you each time there is a choice to make.
    And He will speak for God and for your Self, thus making sure that hell will claim you not, and that each choice you make brings Heaven nearer to your reach.
    And so we walk with Him from this time on, and turn to Him for guidance and for peace and sure direction.
    Joy attends our way.
    For we go homeward to an open door which God has held unclosed to welcome us.
    結末は確かであり、そしてその手段も同様です。
    これに向かって私たちは「アーメン」と言います。
    選択すべきタイミングでいつも、神の意志を告げられます。
    そして、彼は神とあなたの真の自己のために語り、このように、決して地獄にあなたを請求させず、選択ごとにあなたを天国に近づけます。
    私たちはこの時から、彼とともに歩み、正しい方向と平安のために彼のガイダンスに向かいます。
    喜びが私たちの道に臨んでいます。
    神が私たちを歓迎するために閉ざさずにおかれた扉に向かって、私たちが家路を歩むからです。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?