見出し画像

ACIMワークブック・エピローグ6

Epilogue6
We trust our ways to Him and say “Amen.”
In peace we will continue in His way, and trust all things to Him.
In confidence we wait His answers, as we ask His Will in everything we do.
He loves God’s Son as we would love him.
And He teaches us how to behold him through His eyes, and love him as He does.
You do not walk alone.
God’s angels hover near and all about.
His Love surrounds you, and of this be sure; that I will never leave you comfortless.
私たちは、私たちの道を彼に信託し「アーメン」と言います。
平安の中で、私たちは彼の道を歩み続け、全てを彼に信託します。
信頼の中で、私たちは、私たちのすること全てにおいてtの彼の意志を尋ねながら、彼の答えを待ちます。
彼は、私たちが彼を愛するのと同様に、神の愛子を愛していいます。
そして、どのように彼の目を通して見て、彼がするように愛するのかを、私たちに教えてくれます。
あなたは一人で歩いているのではありません。
神の天使が、近くに、あたり全てに、舞っています。
彼の愛があなたを取り巻き、そして、私が決してあなたを慰めなく放置することはないことは確かです。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?