見出し画像

🔴ドナルド・J・トランプ、第45代大統領の声明🔴2021年10月15日🇺🇸

#Gabより掲載致します

https://gab.com/elENoCHle/posts/107108544755145581

#保存する

アメリカ

ドナルド・J・トランプ大統領

2021年10月15日

ドナルド・J・トランプ、第45代大統領の声明

アメリカ合衆国

Andrew Mccabeの福利厚生、年金、給与などのすべてが司法省によって完全に復活したのはひどいことではありませんか?これはまた別の嘲笑のツアー国です。とりわけ、マッケイブの妻は、ヒラリー・クリントンと

もちろん、Crooked Hillaryが調査中だった民主党員は、すぐに脱落した。これはかつて名高いFBIにとって何と悪い章でしたか

-私はそれが起こっているのを見るのが嫌いです、とても多くの素晴らしい人々がそこで働いています。次のことは、2人の恋人、ピーター・ストルゾックとリサ・ページが彼らがしたことに対して賞を受賞することを知っています、そしてハンター・バイデンは彼によって行われたすべてのきれいな健康法案を与えられ、誰もが支払いとして美しいものを受け取るでしょう

ハンターバイデンは、地元のアートギャラリーで500,000ドルで絵画を販売することに触発されました

私はこれまで絵を描いたことがありませんが、ハンターは私にすぐに絵を描き始めるように促しました。なぜなら、私には才能があると常に感じていて、キャンバスあたり少なくとも200万ドル、おそらくそれ以上の金額を確実に手に入れることができるからです。すぐに始めます。私たちの国は地獄のように曲がっています

日本語翻訳アプリ使用🐸

★★★★★

SAVE

AMERICA

PRESIDENT DONALD J. TRUMP

October 15. 2021

Statement by Donald J. Trump, 45th President of the

United States of America

Isn't it terrible that all of Andrew Mccabe's benefits, pensions, salary, etc, werejust fully reinstated by the Justice Department? This is yet another mockery toour Country. Among other things, Mccabe's wife received hundreds ofthousands of dollars in campaign contributions from Hillary Clinton and the

Democrats while Crooked Hillary was under investigation, which was quicklydropped, of course. What a bad chapter this has been for the once storied FBI

-I hate to see it ha ppening, so many GREAT people work there. Next thingtou know the two lovers, Peter Strzok and Lisa Page, will be getting awardsfor what they did, and Hunter Biden will be given a clean bill of health oneverything done by him, with everyone to receive as payment a beautiful

Hunter Biden inspired painting selling at your local art gallery for $500,000

While I have never painted before, Hunter has inspired me to immediatelybegin painting because I've always felt I have a talent at that, and could surelyget at least $2 million dollars per canvas-and probably a lot more. I willbegin immediately. Our Country is crooked as hell