見出し画像

(和訳)Sunflower-Rex Orange County

知りたいんだ、僕がどこにいけるかってこと
君がそばにいない時
僕は落ち込んじゃう
少しでもここにいてくれたら
僕はこう言うんだ

君が必要だよ

例え君がここに何もないことを今すぐ知っても
君に夢中
僕が地面に倒れていたら
代わりに君が微笑んでよ

君が泣くのを見たくない
この孤独を感じなくていい
あなたが死ぬまで愛してるって言った
うん、たぶん彼女が正しい

自分らしくない、なんて思いたくないし
本当のこと言うと
何故そう思うか分からない
僕自身が自分を失望させるなんて

心を繋ぎとめようとしてるんだ
ひまわりは夜に静まり返る
僕の瞳を透過して
太陽が見えるまで
待ち続けるんだ
沈んで、沈んで
僕の瞳を透過して
太陽が見えるまで
待ち続ける

夢を見て眠ることが必要だって知ってるよね
君と僕の夢さ
疑う必要はないよ
約束するよ、僕は君だけのもの
今夜この手で君を抱きしめよう
君のそばにいられて僕はラッキー
僕の顔を見て気づくだろう
前に何度もむちゃくちゃな髪型にして
どーしようもなかったよね
何でまた僕自身が自分を失望させるなんて

心を繋ぎとめようとしてるんだ
ひまわりは夜に静まり返る
僕の瞳を透過して
太陽が見えるまで
待ち続けるんだ
沈んで、沈んで
僕の瞳を透過して
太陽が見えるまで
待ち続ける

彼女は僕を座らせて
「泣かなくていいの
落ち込んで虚しくなる必要はないわ」
そしてこう言ったんだ
「私が生きている間、ずっとあなたを愛してる」
うん、たぶん彼女の言うことは正しい
僕らしくない僕が大嫌いでも

本当のことを言うと
何故そう思うか自分でもよく分からない
僕は、分からないんだ


I want to know
Where I can go
When you're not around
And I'm feeling down
So won't you stay for a moment
So I can say
I, I need you so
'Cause right now you know that nothing here's new
And I'm obsessed with you
Then I fell to the ground
And you smile at me instead

I don't wanna see you cry
You don't have to feel this emptiness
She said I love you till the day that I die
Well maybe she's right
'Cause I don't wanna feel like I'm not me
And to be honest I don't even know why
I let myself get down in the first place

I’m trying to keep my mind at bay
Sunflowers still grows at night
Waiting for a minute till the sun’s seen through my eyes
Make it down down, do-do-down
Make it do-down, du du du
Waiting for a minute till the sun’s seen through my eyes

You know you need to get yourself to sleep and dream
And dream of you and I
There’s no need to keep an open eye
I promise I’m the one for you
Just let me hold you in these arms tonight
I’m lucky to be near you
You can see it in my face
Back when I fucked my shit up too many times
Why would I let myself get down in the first place

I’m trying to keep my mind at bay
Sunflowers still grows at night
Waiting for a minute till the sun’s seen through my eyes
Make it down down, do-do-down
Make it do-down, du du du
Waiting for a minute till the sun’s seen through my eyes

And so she sat me down and told me that I didn’t have to cry
Said I didn’t need to get down and feel empty inside
And told me that she love me for as long as she’s alive
And well, maybe she’s right, cause I hate it when I feel like I’m not me
See, I honestly, don’t even know why
I, I honestly don’t even know why

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?