見出し画像

【私的和訳】the boy is mine / Ariana Grande

How can it be? You and me
どうしてなの? わたしたち

Might be meant to be, can't unsee it
多分運命よ、目を離せない

But I don't wanna 'cause no scene
でもだめよ、ありえないって

I'm usually so unproblematic
私は普段は単純で

So independent
自立してるのよ

Tell me why
ねえ教えてよ

'Cause the boy is mine, mine
だってそのこはわたしのもの

Somethin' about him is made for somebody like me
彼みたいなのは私みたいなののためにいるのよ

Baby, come over, come over (oh my)
ねえ、こっちにおいで、おいでよ(あぁ)

And God knows I'm tryin', but there's just no use in denying
神様は知ってるわ私が努力してること、でも否定しても無駄ね

The boy is mine
そのこはわたしのもの

I can't wait to try him
彼と繋がるのが待ち遠しいわ

Le-let's get intertwined
さぁ、一緒になりましょ

The stars, they aligned
全てが上手くいってるわ

The boy is mine
そのこはわたしのもの

Watch me take my time
じわじわといくから見てて

I can't believe my mind
私自身が信じられない

The boy is divine
そのこが尊い

Boy is mine
彼は私の物

Please know this ain't what I planned for
ねえ聞いて、これは想定外なのよ

Probably wouldn't bet a dime or my life on
多分お金も人生も賭けないわ

There's gotta be a reason why
何か理由があるはず

My girls, they always come through in a sticky situation
ねぇみんな、色んな難しい状況を乗り越えてきてるでしょ

Say, "It's fine" (it's fine)
「大丈夫」って言って

Happens all the time
いつものこと

Somethin' about him is made for somebody like me
彼みたいな人は私みたいな人のためにいるのよ

Baby, come over, come over (oh my)
ねえ、こっちにおいで、おいでよ(あぁ)

And God knows I'm tryin', but there's just no use in denying
神様は知ってるわ私が努力してること、でも否定しても無駄ね

The boy is mine
そのこはわたしのもの

I can't wait to try him
彼と繋がるのが待ち遠しいわ

Le-let's get intertwined
さぁ、一緒になりましょ

The stars, they aligned
全てが上手くいってるわ

The boy is mine
そのこはわたしのもの

Watch me take my time
じわじわといくから見てて

I can't believe my mind
私自身が信じられない

The boy is divine
そのこが尊い

Boy is
彼こそ

And I know it's simply meant to be
ただ運命なんだって知ってる
 

And I, I take full accountability for all these years
ここまで全て長年私が仕掛けたことよ

Promise you I'm not usually
普段はこんなんじゃないって約束するわ

Like this, shit, it's like news to me, to me
こんな、やばい、自分でも驚いてる

But I can't ignore my heart, boy (the boy is mine)
でも自分の気持ちを無視できないの(そのこはわたしのもの)

I can't wait to try him (oh)
彼と繋がるのが待ち遠しいわ

Le-let's get intertwined
さぁ、一緒になりましょ

The stars, they aligned
全てが上手くいってるわ

The boy is mine
そのこはわたしのもの

Watch me take my time
じわじわといくから見てて

I can't believe my mind
私自身が信じられない

The boy is divine
そのこはわたしのもの

Boy is mine
彼は私の物

Source: LyricFind

Songwriters: Ariana Grande / David Park / Martin Karl Sandberg / Shintaro Yasuda

the boy is mine lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC, Universal Music Publishing Group

よろしければサポートお願いいたします!