見出し画像

知ってたら絶対しない結婚式事情について

こんにちわ!国際ふーふーです☆

知ってたら絶対しない結婚式事情についてお話をします!!

皆さんが結婚を誓った牧師は…アルバイト牧師です!!聖書に関しての知識もなく、ただ棒読みで聖書を読んでいます!!笑

今、言うとがっかりする方も多いですが…
牧師のバイトは求人でもあります^ ^笑

あまり見ないのは英語で求人募集しているところや、友人の友人みたいな感覚で白人男性英語圏の人間を探します^ ^笑
実際私にもその話が来たことがあり、友人を紹介しました^ ^意外に良い給料だった覚えがあります^_^
アルバイト牧師が聖書を読むのは一瞬ですし、式で終わります^ ^

Wedding Officiant, Clergy, Pastor 教会結婚式、牧師
会社名
某式場
勤務地
鹿児島県 鹿児島市
給与
日給 8,000 ~ 50,000円
職種
レジャー・イベント・エンタメ
仕事の特徴
週1日からOK急募交通費支給
募集について
To all those who are interested in becoming a part of a wedding ceremony.
We invite you to join us in creating a heartfelt Christian wedding as one of our wedding pastors.
Only those who enjoy creating happiness for others, will be given the privilege of taking part in this once in a lifetime emotional experience.
You will feel new sensations that you will never have experienced in your daily activities.Experience is not necessary.
Cremo Group conducts about 22,000 weddings per year, and growing.We eagerly await your participation.
求める人材
Christian Background
Ability to speak basic Japanese
Caring, kind personality
Ability to speak in front of an audience
Valid working Visa
Available on weekends
勤務時間・曜日
weekends and occasional weekdays
交通アクセス
Please check our web page
待遇・福利厚生
Wedding Gowns provided at all venues
Transport costs reimbursed
その他
Salary: 8000yen minimum per wedding, previous experience considered
We look forward to hearing from you.
If you have any questions, please don't hesitate to call or send us an email through our website
Job Types: Part-time, Commission, Permanent
Salary: 8,000円 to 50,000円 /day

この式場は最低8000円で経験者は50000円です。
あなたはアルバイト牧師に数百万円のうち数万円は渡していることになります^ ^笑

さらに…聖書もあまり知らないただの外国人の前で愛を誓ったことになります!!気にされない方は問題ありませんが知ると意外にショックなお話です( ̄▽ ̄)笑
今後結婚式の打ち合わせの際は牧師は本当の方を用意してくださいと言った方がよいかも知れないですね^ ^笑