Anvil’s Echoes


Dear adventurer, I have a huge problem. My ancestral hammer has been stolen by a thief. Without it I cannot produce some of my finest work. I’m now stuck having to use this old hammer. Listen, if you help me out I will give you something cool. How about some smithing boots? They will help you smith faster. It’s definitely not some voodoo magic, I promise. I last seen it when I was trying to smith on the beach. I looked away for a second and it was gone. I think you should start there and see if you can find any clues. Oh! My wonderful hammer! I can finally get back to break- I mean smithing. Here, take there smithing boots as a reward. You can also use my anvil to smith anything you want. I’m sure you’ll find it useful.

親愛なる冒険者の皆さん、私は大きな問題を抱えています。
私の先祖代々のハンマーが泥棒に盗まれてしまったのだ。
このハンマーがなければ、私の最高の作品も作れない。
この古いハンマーを使うしかないんだ。
助けてくれたら、いいものをあげるよ。
鍛冶ブーツはどうだ?鍛冶が速くなるよ。
ブードゥー教の魔法じゃないよ。
最後に見たのは、ビーチで鍛冶をしようとしたときだった。
ちょっと目を離した隙に消えちゃったんだ。
そこから始めて、何か手がかりが見つかるかもしれないよ。
ああ、私の素晴らしいハンマー!
これでやっと鍛冶に戻れる。
ほら、ご褒美に鍛冶ブーツをどうぞ。
私の金床で何でも鍛えられるよ。
きっと役に立つと思うよ。

Quest completed! You’ve been awarded 3000 Smithing experience and Smithing Gloves.

クエスト完了
鍛治経験値3000と鍛治手袋を獲得した。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?