220926 Handmade


家での時間が増えたからでしょうか、去年辺りから手作業に興味が出てきました。
今日は自分で作ったものをいくつか持参しました。
Maybe it's because I spend more time at home, but I've become interested in manual work since around last year.
I brought some of the things I made myself today.

オルゴナイト
天然石をレジンで固めた置物です。部屋を浄化するようです。
orgonite
It is an ornament made of natural stone hardened with resin.It seems to purify the room.

編み物
昨年アルガン編みの練習セットを購入して練習しました。
余り糸でスマホケースを作りました。
knitting
I bought an argan knitting practice set last year and practiced it.
I made a smartphone case with extra thread.

書道とTシャツ
今年に入ってから習い始めたインテリア書で書いた文字をTシャツにプリントしました。
泉という漢字がお題でした。
泉邦宏さんというミュージシャンにプレゼントします。
Calligraphy and T-shirt
I started learning a calligraphy method called "Interior " this year
I printed the letters I wrote on a T-shirt.
The theme was the kanji for fountain " Izumi ".
I will give it to a musician named Kunihiro Izumi as a present.
He will perform on November in Kitanarashino.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?