見出し画像

It's My Life

This aint a song for the broken-hearted
この歌は傷付いて立ち上がれない人のために歌ってる訳じゃ無い

No silent prayer for the faith-departed
信じる何かを失った人間のために歌っている訳でも無い

I ain't gonna be just a face in the crowd
俺はそんな連中と同じになるつもりは無いぜ

You're gonna hear my voice
お前もそう感じたなら俺の声に耳を傾けてくれ

When I shout it out loud
力の限り歌うから


It's my life
それが俺の人生なんだ

It's now or never
今しか無い

I ain't gonna live
forever
永遠に続く人生なんて俺には必要無いんだ

I just want to live while I'm alive
今という時間を必死に生きる

(It's my life)
(それが俺の人生なんだ)

My heart is like an open highway
俺の心は広大な道を疾走している 自由に

Like Frankie said
フランキーが言ったみたいに

I did it my way
己の道を信じて進んで来た

I just wanna live while I'm alive
今という時間を大切に生きる 一生懸命生きる

It's my life
それが俺の人生だ

This is for the ones who stood their ground
この歌は困難に立ち向かう人のためのもの

For Tommy and Gina who never backed down
トミーとジーナの様にどんな時も諦めない人のためのもの

Tomorrow's getting harder make no mistake
考えるだけで憂鬱になる様な明日が待っていても 己を見失うな

Luck ain't even lucky
運だけに頼るのは駄目だ 自分を信じろ

Got to make your own breaks
お前が自分の力で切り開け 自らの道を


It's my life
それが生きるって事だ

And it's now or never
今を生きる 必死に

I ain't gonna live forever
人は永遠に生きれる訳じゃ無い

I just want to live while I'm alive
今という時間を懸命に生きる

(It's my life)
(それが人生だ)

My heart is like an open highway
俺は俺の道を進んでいる

Like Frankie said
フランキーが言ったみたいに

I did it my way
自分を信じて生きてきた

I just want to live while I'm alive
だからどんな時も全力で生きる

It's my life
それが俺の人生なんだ



Better stand tall when they're calling you out
誰かに必要とされたり助けを求められたら自分の出来る事をする

Don't bend, don't break, baby, don't back down
生き方を曲げるな 自信を失うな そうだぜ くじけちゃダメなのさ


(It's my life)
(それが人生ってやつだろ)

And it's now or never
今の自分が大切なんだよ

I ain't gonna live forever
永遠の生なんて存在しない

I just want to live while I'm alive
どんな時も必死に生きる

(It's my life)
(それが人生だろ)

My heart is like an open highway
俺の心は広大なハイウェイを走ってる

Like Frankie said
フランキーが言ったように

I did it my way
俺は自分を信じて生きてきた

I just want to live while I'm alive
今という瞬間を懸命に生きる

(It's my life)
(それが俺の人生だ)

And it's now or never
今という時間はもう訪れない

I ain't gonna live forever
人の命は永遠には続かない

I just want to live while I'm alive
今日という日を全力で生きる

(It's my life)
(それが人生だろ)

My heart is like an open highway
俺の心は広大なハイウェイを疾走している

Like Frankie said
フランキーが言ってたみたいにな

I did it my way
己を信じ進む

I just want to live while I'm alive
そうやって生きれば良いのさ

It's my life!
自分の人生なんだからな!


John Bon Jovi/Bon Jovi

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?