見出し画像

Tornado of Souls

This morning I made the call
今朝俺は電話したんだ

The one that ends it all
全てを終わらせるってな

Hanging up,I wanted to cry
何も出来なくて泣きたくなるぜ

But dammit,this well's gone dry
だがこんなつまらねぇ事で俺達の関係が終わっちまうなんて有り得ねぇ

Not for the money,not for the fame
金や名声の為じゃない

Not for the power, just no more games
権力の為でもな、下らねぇ遊びはもうおしまいだ


But now I'm safe in the eye of the tornado
だが今の俺は台風の目の中にいるから安全なんだよ

I can't replace the lies,that let a 1000 days go
俺にはもう嘘は撤回できない、1000日も放置しといてな

No more living trapped inside
これ以上仕掛けられた罠に心が捕らわれたままじゃいけないのさ

In her way I'll surely die
彼女のやり方じゃ俺は間違いなく死ぬ

In the eye of the tornado,blow me away
竜巻で俺を遥か彼方に吹き飛ばしてくれ


You'll grow to loathe my name
お前は俺の名をますます嫌いになるだろう

You'll hate me just the same
そしてひたすら憎む様になる

You won't need your breath
呼吸する事を必要としねぇなら

And soon you'll meet your death
お前も近い内死ぬ事になるぜ

Not from the years,not from the use
費やしてきた時間や損得の問題じゃねぇ

Not from the tears, just self abuse
流してきた涙の為でもなく、ただ自分を責める


But now I'm safe in the eye of the tornado
だが今の俺は台風の目の中にいるから安全なんだよ

I can't replace the lies,that let a 1000 days go
俺にはもう嘘は撤回できない、1000日も放置しといてな

No more living trapped inside
これ以上仕掛けられた罠に心が捕らわれたままじゃいけないのさ

In her way I'll surely die
彼女のやり方じゃ俺は間違いなく死ぬ

In the eye of the tornado,blow me away
竜巻で俺を遥か彼方に吹き飛ばしてくれ


(Who's)to say,what's for me to say...be...do
俺の為に誰が何を言ってくれるってんだ?何をしてくれる!?

(Who's)to say,what's for me to say...be...do
俺の為に誰が何を言ってくれるってんだ?何をしてくれる!?

(Who's)to say,what's for me to say...be...do
俺の為に誰が何を言ってくれるってんだ?何をしてくれる!?

Cause a big nothing it'll be for me
俺にデカイ影響を与える奴なんかいねぇよ


The land of opportunity
俺に成り上がる機会を与えてくれる場所がある

The golden chance for me
俺の為に黄金に輝く機会を与えてくれる場所が

My future looks so bright
俺の未来が輝いて見えるぜ

Now I think I've seen the light
俺は思う 光が見えてるってな


Can't say what's on my mind
俺が心で思っている事を言い当てる事なんて誰にも出来ねぇ

Can't do what I really feel
俺がしたい事をするってのはマジで難しいんだ

In this bed I made for me
今は俺が自分の為に作ったベッドで寝ている

Is where I sleep,I really feel
俺は眠る、マジでそうしたい気分なんだ


I warn you of the fate
宿命についてお前に警告する

Proven true to late
俺は真実を証明しようとしたが遅すぎたからな

Your tongue twist perverse
お前は嘘を付き過ぎた 舌が捻れているぜ

Come drink now of this curse
呪いを飲み込んじまったからな

And now I fill your brain
そして今のお前は脳もそれで満たされている

I spin you round again
俺は再びお前の景色を歪ませてやる

My poison fills your head
俺の毒がお前の脳に満たされる

As I tuck you into bed
俺はお前をベッドの中で包み込む

You feel my fingertips
お前は俺の指先の感触を味わうだろう

You won't forget my lips
俺の唇の味を忘れる事は出来ない

You'll feel my cold breath
お前は冷たい吐息を感じる

It's the kiss of death
それが死のキスの味だ


Dave Mustain/Megadeth

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?