見出し画像

One

Is it getting better
少しは良くなったかい?

Or do you feel the same?
それとも相変わらずかな?

Will it make it easier on you, now
誰かのせいにすれば

You got someone to blame?
君の心は晴れるかい?


You say one love, one life
君は言う 一つの愛、一つの命

When it’s one need in the night
夜を越えるのに必要なのは、一つだけ

One love, we get to share it
一つの愛を、俺達は分かち合う

Leaves you, baby, if you don’t care for it
大事にしないと、失われてしまう


Did I disappoint you
ガッカリさせたかい?

Or leave a bad taste in your mouth?
それとも、後味悪い思いをさせた?

You act like you never had love
君は愛されたことなど無いように振る舞い

And you want me to go without
俺にもそうであって欲しいと願う

Well, it’s too late tonight
今夜はもう遅過ぎる

To drag the past out into the light
過去を明るみに引きずり出すには

We’re one, but we’re not the same
俺達はひとつ、だけど同じってわけじゃない

We get to carry each other, carry each other
お互い支え合わなくちゃダメなんだ、支え合って

One
ひとつに


Have you come here for forgiveness?
君は許しを乞う為にここに来たのか?

Have you come to raise the dead?
死者を蘇らせるために来たのか?

Have you come here to play Jesus
妄想の中の病人達の為に

To the lepers in your head?
キリストを気取って来たのか?


Did I ask too much? More than a lot
たくさん聞き過ぎて、答えられないかな?

You gave me nothing, now it’s all I got
君は何も答えてくれなかったけど、俺がわかった事は

We’re one, but we’re not the same
俺達は一つ、だけど同じってわけじゃない

Well, we hurt each other, then we do it again
互いに傷つけ合い、そしてやり直す


You say love is a temple, love a higher law
そうだろ、愛は寺院、愛は法を超越する

Love is a temple, love the higher law
愛は寺院、愛は法を超越する

You ask me to enter, but then you make me crawl
俺を招き入れておきながら、服従させる

And I can’t be holding on to what you got
君の話には付き合い切れないよ

When all you got is hurt
君が得たものは苦しみだけだから


One love, one blood
一つの愛、一つの血

One life, you got to do what you should
一つの人生、やるべきことをやるんだ

One life with each other
お互いの為の、一つの命

Sisters, brothers
姉妹、兄弟


One life, but we’re not the same
一つの人生、だけど俺達は同じってわけじゃない

We get to carry each other, carry each other
支え合わなくちゃダメなんだ、支え合って

One
ひとつに

One
ひとつに


Ooh-ooh-ooh
Oh-ooh


May we, may we, may we get
俺達はきっと、俺達はきっと

Higher
高みへ辿り着く

Oh, higher
高みへと

Ay, yeah,

go higher
高みへ行こう

Oh Higher
高みへと

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?