見出し画像

Smells Like Teen Spirit

Load up on guns, bring your friends
銃に弾詰めて、お前の友達連れてこいよ

It's fun to lose and to pretend
何かを失ったり自分を偽ったりするのは楽しいぜ

She's over bored and self assured
彼女はこの状況に飽きちまってる様だ 自分だけは大丈夫だと思ってるみたいだな

Oh no, I know a dirty word
まじか、俺は汚い言葉知ってるぜ


Hello, hello, hello, how low?
ハロー、気分は最低だろ?

Hello, hello, hello, how low?
ハロー、気分は最低だろ?

Hello, hello, hello, how low?
ハロー、気分は最低だろ?

Hello, hello, hello!
ハロー


With the lights out, it's less dangerous
電気を消してたら、危険じゃないだろう

Here we are now, entertain us
俺らはここだよ、楽しませろよ

I feel stupid and contagious
馬鹿みたいだぜ、感染するぞ

Here we are now, entertain us
俺らはここだよ、楽しませろよ

A mulatto
ホラ吹き

An albino
アルビノ野郎

A mosquito
鬱陶しい蚊

My libido
俺の性的衝動

Yeah, hey, yay


I'm worse at what I do best
俺にとっちゃあ 最低の行いが最高なんだよ

And for this gift I feel blessed
俺は恵まれてるぜ こんなクソみたいに生まれてきてよ

Our little group has always been
俺はこの小せぇ集団に居続ける事になるんだろうな

And always will until the end
死ぬまでな、死ぬまでずっとだ

Hello, hello, hello, how low?
ハロー、気分は最低だろ?

Hello, hello, hello, how low?
ハロー、気分は最低だろ?

Hello, hello, hello, how low?
ハロー、気分は最低だろ?

Hello, hello, hello!
ハロー


With the lights out, it's less dangerous
電気を消せよ、そうすりゃ危険は無くなるぜ

Here we are now, entertain us
俺らはここだ、楽しませろよ

I feel stupid and contagious
馬鹿みたいだぜ、伝染するぞ

Here we are now, entertain us
俺らはここだ、楽しませろよ

A mulatto
混血

An albino
アルビノ

A mosquito
モスキート(蚊)

My libido
性欲

Yeah, hey, yay


And I forget just why I taste
そして俺は忘れてる、なぜこれを味わっているのかを

Oh yeah, I guess it makes me smile
あぁそうだぜ、笑顔もな 

I found it hard, it's hard to find
もう幸福を見付ける事は俺には難しいのさ 見つからねぇよ

Oh well, whatever, never mind
あぁ、何でも良いよ、どうだって構わないんだ


Hello, hello, hello, how low?
ハロー、気分は最低だろ?

Hello, hello, hello, how low?
ハロー、気分は最低だろ?

Hello, hello, hello, how low?
ハロー、気分は最低だろ?

Hello, hello, hello!
ハロー


With the lights out, it's less dangerous
電気を消せよ、そうすりゃ危険は無くなるぜ

Here we are now, entertain us
俺らはここにいる、楽しませろよ

I feel stupid and contagious
馬鹿みたいだぜ、伝染するぞ

Here we are now, entertain us
俺らはここにいるよ、楽しませろよ

A mulatto
混血

An albino
アルビノ

A mosquito
モスキート(蚊)

My libido
性欲

A denial!
拒絶

A denial!
拒絶

A denial!
拒絶

A denial!
拒絶

A denial!
拒絶

A denial!
拒絶

A denial!
拒絶

A denial!
拒絶


Kurt Cobain/Nirvana

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?