11/18

11/18 note投稿文
Answer:A
Aにしかない利点
家電や洋服を四季で変えなくてよい

寒いの嫌い。→年中暖かい気候だといろいろな利点がある。
→暖かい気候でできるイベントが好きだから、年中楽しい→幸福度が上がる。年間通して穏やかな気持ちで過ごせる。

Why?
寒いのが嫌いだから

I don't like cold.

Example?
年中暖かい気候だといろいろな利点がある。
例えば、年間で服を変えたり暖房などの用意をしなくてよい、年中野外でイベントを行えたり、ピクニックをしたりバーベキューが楽しめる。

It is various advantages in all worm year.
For example, it don't need heating system and change the clothes. Also, we can play concert and ivent in out side and enjoy picnic or BBQ.

What does it happen?
(For the reason) 外でのイベントが好きな私にとっては一年中楽しめる

for the reason, I love out door invents, I'm spending fantastic all year.

How effects does it have on you?
(It makes me)暖かい気候は私の幸福度をあげてくれる。また暖かい気候は時間の流れも長く感じ、穏やかに過ごせると考える。

In all worm year, it make me raise up my happiness.
And I think I'm staying calmness that feel long passage of time in there .

So
だから、もし島があって私に適している気候は何かと聞かれれば、1年中暖かい気候と答える

So, if there is a land and you ask me about what climate my suitable, I will answer all worm seasons.