(和訳)Avicii - Tough Love

[Verse 1: Vargas & Agnes]

Weight is on me, weight is on you
僕が背負ってる物、君が背負ってる物

We scream and we fight like there's nothing to lose
失う物なんかない、そんな気持ちでいつも叫んで闘っている

End of the day, come and take my arm
1日の終わり、そばに来て僕を抱きしめてくれ

There’s no place I'd rather be than in your arms
君の腕の中より心地良い場所なんてない

Weight is on you, weight is on me
あなたが背負ってる物、私が背負ってる物

Sometimes I'm not who you want me to be
時々、あなたが望む私でいられなくなる

God knows I try, we stumble and we fall
神様は見てくれている
よろけながら歩いて、転んでしまうところを

There’s no place I'd rather be than in your arms
あなたの腕の中より心地良い場所なんてない

[Chorus: Vargas & Agnes]

Give me tough love and a lesson to learn
厳しい愛が欲しい、人として成長できる試練でもある

Your tough love is what I deserve
君の厳しい愛、それこそ僕には相応しい

Sweet tough love, you're my pretty good luck charm
甘くて厳しい愛、君は僕の幸運のお守り

There's no place I'd rather be than in your arms
君の腕の中より心地良い場所なんてない

[Verse 2: Vargas & Agnes]

Weight is on you, weight is on me
あなたが背負ってる物、私が背負ってる物

Sometimes I'm not who you want me to be
時々、あなたが望む私でいられなくなる

God knows I try, we stumble and we fall
神様は見てくれている
よろけながら歩いて、転んでしまうところを

There’s no place I'd rather be than in your arms
あなたの腕の中より心地良い場所なんてないの

[Chorus: Vargas & Agnes]

Give me tough love and a lesson to learn
厳しい愛が欲しい、人として成長できる試練でもある

Your tough love is what I deserve
あなたの厳しい愛、それこそ私には相応しい

Sweet tough love, you're my pretty good luck charm
甘くて厳しい愛、あなたは私の幸運のお守り

There's no place I'd rather be than in your arms
あなたの腕の中より心地良い場所なんてない

[Chorus: Vargas & Agnes]

Give me tough love and a lesson to learn
厳しい愛が欲しい、人として成長できる試練でもある

Your tough love is what I deserve
君の厳しい愛、それこそ僕には相応しい

Sweet tough love, you're my pretty good luck charm
甘くて厳しい愛、君は僕の幸運のお守り

There's no place I'd rather be than in your arms
君の腕の中より心地良い場所なんてない

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?