(和訳)Avicii - Broken Arrows

You stripped your love down to the wire
君の愛は燃え尽きてしまった

Fire shy and cold alone outside
頼りない炎で、独り外で凍えている

You stripped it right down to the wire
君の愛は燃え尽きてしまった

But I see you behind those tired eyes
けど、疲れ切った目の奥に君が見える

Now as you wade through shadows that live in your heart
今、心の中の暗闇をくぐり抜けたら

You'll find the light that leads home
帰るべき場所へと導く光を見つけるだろう

Cause I see you for you and your beautiful scars
僕には、君とその美しい傷跡が見えるからね

So take my hand, don't let go
さぁ手を取って、離さないで

Cause it's not too late, it's not too late
遅すぎることなんてない、遅すぎるなんて

I, I see the hope in your heart
君の心には微かな希望が見える

And sometimes you lose and sometimes you're shooting
時々、君は自分を見失って

Broken arrows in the dark
暗闇にボロボロの矢を放つ

But I, I see the hope in your heart
けど、君の心には微かな希望が見える

I've seen the darkness in the light
光の中に暗闇を見たんだ

The kind of blue that leaves you lost and blind
その青は君を迷わせて目の前を真っ暗にさせてしまう

The only thing that's black and white
唯一、はっきりと言えるのは

Is that you don't have to walk alone this time
今度は1人で歩かなくていいってこと

We have to tear down walls that live in your heart
僕たちは君の心にある壁を壊さないといけない

To find someone you call home
君が家と呼べる場所を見つけるために

Now you see me for me and my beautiful scars
今、君は僕とその美しい傷跡は見えるだろ

So take my hand, don't let go
さぁ手を取って、離さないで

Cause it's not too late, it's not too late
遅すぎることなんてない、遅すぎるなんて

I, I see the hope in your heart
君の心には微かな希望が見える

And sometimes you lose and sometimes you're shooting
時々、君は自分を見失って

Broken arrows in the dark
暗闇にボロボロの矢を放つ

But I, I see the hope in your heart
けど、君の心には微かな希望が見える

it's not too late, it's not too late
遅すぎることなんてない、遅すぎるなんて

I, I see the hope in your heart
君の心には微かな希望が見える

And sometimes you lose and sometimes you're shooting
時々、君は自分を見失って

Broken arrows in the dark
暗闇にボロボロの矢を放つ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?