(和訳)50 Cent - In da Club


Go, go, go, go, go, go

Go, shawty, it's your birthday
子猫ちゃん、今日は君の誕生日

We gon' party like it's your birthday
パーティーしよう、君の誕生日みたいに

We gon' sip Bacardí like it's your birthday
バカルディを飲もう、君の誕生日みたいに

And you know we don't give a fuck it's not your birthday
今日は君の誕生日じゃない?そんなの気にしない

You can find me in the club, bottle full of bub'
クラブに行けば俺に会える、シャンパンを握ってる俺にな

Look, mami, I got the X if you into takin' drugs
ドラッグが好きなら、Xを持ってる

I'm into havin' sex, I ain't into makin' love
俺はセックスが好きなんだ、恋愛には興味ない

So come give me a hug if you into gettin' rubbed
それでもいいなら、こっちおいで

You can find me in the club, bottle full of bub'
クラブに行けば俺に会える、シャンパンを握ってる俺にな

Look, mami, I got the X if you into takin' drugs
ドラッグが好きなら、Xを持ってる

I'm into havin' sex, I ain't into makin' love
俺はセックスが好きなんだ、恋愛には興味ない

So come give me a hug if you into gettin' rubbed
それでもいいなら、こっちおいで

When I pull up out front, you see the Benz on dubs (Uh-huh)
表に止めたのは細いホイールで決めたベンツ

When I roll twenty deep, it's twenty nines in the club (Yeah)
それで仲間をクラブに連れてきた

Niggas heard I fuck with Dre, now they wanna show me love
Dreを倒したら、nig*asに好かれたわ

When you sell like Eminem, then the hoes, they wanna fuck (Woo)
Eminemくらい売れたら、ヤリまくりたい

Look homie, ain't nothin' changed, hoes down, G's up
ほら、前と何も変わってない

I see Xzibit in the cut, hey, nigga, roll that weed up (Roll that)
Xzibitだ、マリファナを頼む

If you watch how I move, you'll mistake me for a player or pimp
俺の動きを見たら、女たらしって思うだろ

Been hit with a few shells, but I don't walk with a limp (I'm aight)
少しくらい撃たれても問題ないよ

In the hood in L.A., they sayin', "50, you hot" (Uh-huh)
LAでは皆が「50centはホット」って言う

They like me, I want 'em to love me like they love Pac
2Pacくらい好かれたいけどな

But holla in New York, the niggas'll tell you I'm loco (Yeah)
けど、NYでは狂った奴と言われる

And the plan is to put the rap game in a chokehold (Uh-huh)
ラップで片付けてやるよ

I'm fully focused, man, my money on my mind
俺は金しか見てない

Got a mil' out the deal and I'm still on the grind (Woo)
前と何も変わらない

Now shawty said she feelin' my style, she feelin' my flow (Uh-huh)
ある女の子が俺のスタイルが、フローが好きってよ

Her girlfriend with her, they bi and they ready to go (Okay)
彼女の友達も一緒に出る準備はできてるって

You can find me in the club, bottle full of bub'
クラブに行けば俺に会える、シャンパンを握ってる俺にな

Look, mami, I got the X if you into takin' drugs
ドラッグが好きなら、Xを持ってる

I'm into havin' sex, I ain't into makin' love
俺はセックスが好きなんだ、恋愛には興味ない

So come give me a hug if you into gettin' rubbed
それでもいいなら、こっちおいで

My flow, my show brought me the dough
俺のスロー、俺のショーで金を稼いだ

That bought me all my fancy things
それでかっこいいものをいっぱい買った

My crib, my cars, my clothes, my jewels
家も車も服も宝石も

Look, nigga, I done came up and I ain't changed (What? What? Yeah)
ほら、何も変わってないだろ?

And you should love it way more than you hate it
嫌いになるより好きになれよ

Nigga, you mad? I thought that you'd be happy I made it (Woo)
怒ってるの?気に入ると思ったのに

I'm that cat by the bar toastin' to the good life
俺はバーで最高の人生に乾杯する

You that faggot-ass nigga tryna pull me back, right?
お前は足を引っ張ろうとする奴だろ?

When my joint get to bumpin' in the club, it's on
俺の曲が流れたらゲームの始まり

I wink my eye at your bitch, if she smiles, she gone
お前の女にもウインクして、笑顔を返されたら俺のもの

If the roof on fire, let the motherfucker burn
屋根が燃えるなら燃やしとけ

If you talkin' about money, homie, I ain't concerned
金の話なら心配ないよ

I'ma tell you what Banks told me,
銀行にはこう言われた

"Cuz, go' head, switch the style up
If niggas hate, then let 'em hate, and watch the money pile up"
「行け、スタイルを変えろ。nig*asたちが気に入らなくても無視しろ、金が積み上がるのを見せとけ」

Or we can go upside your head with a bottle of bub'
シャンパンでやってもいいぜ

They know where we fuckin' be
どこにいるか分かってるだろ

You can find me in the club, bottle full of bub'
クラブに行けば俺に会える、シャンパンを握ってる俺にな

Look, mami, I got the X if you into takin' drugs
ドラッグが好きならXを持ってる

I'm into havin' sex, I ain't into makin' love
俺はセックスが好きなんだ、恋愛には興味ない

So come give me a hug if you into gettin' rubbed
それでもいいなら、こっちおいで

Don't try to act like you don't know where we be neither, nigga
どこにいるのか分からないって、そんなフリするなよ、nig*a

We in the club all the time, nigga, so pop, pop off, nigga
G-Unit
いつだってクラブにいるさ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?