(和訳)Avicii - I Could Be the One

[Verse 1]

Do you think about me when you're all alone?
あなたは独りの時、私のことを思い出したりする?

The things we used to do, we used to be
楽しかったあの頃を

I could be the one to make you feel that way
私だったらあんな気持ちにできたのに

I could be the one to set you free
私だったらあなたを自由にできたのに

Do you think about me when the crowd is gone?
全てが去った時、私のことを思い出したりする?

It used to be so easy, you and me
あの頃はそんなこと当たり前だったのに

I could be the one to make you feel that way
私だったらあんな気持ちにできたのに

I could be the one to set you free
私だったらあなたを自由にできたのに

[Refrain]

I could be the one to make you feel that way
私だったらあんな気持ちにできたのに

I could be the one to set you free
私だったらあなたを自由にできたのに

I could be the one to make you feel that way
私だったらあんな気持ちにできたのに

I could be the one to set you free
私だったらあなたを自由にできたのに

[Verse 2]

When you need a way to beat the pressure down
あなたがプレッシャーに押し潰されそうな時

When you need to find a way to breathe
あなたの息が詰まりそうな時

I could be the one to make you feel that way
私だったらあんな気持ちにできたのに

I could be the one to set you free
私だったらあなたを自由にできたのに

If you wanna see me when the crowd is gone
全てが去った時、私に会いたいと思ったりする?

It used to be so easy, can't you see?
あの頃はそんなこと当たり前だったのに、
もう会えないかな?

I could be the one to make you feel that way
私だったらあんな気持ちにできたのに

I could be the one to set you free
私だったらあなたを自由にできたのに

[Refrain]

I could be the one to make you feel that way
私だったらあんな気持ちにできたのに

I could be the one to set you free
私だったらあなたを自由にできたのに

I could be the one to make you feel that way
私だったらあんな気持ちにできたのに

I could be the one to set you free
私だったらあなたを自由にできたのに

[Refrain]

I could be the one to make you feel that way
私だったらあんな気持ちにできたのに

I could be the one to set you free
私だったらあなたを自由にできたのに

I could be the one to make you feel that way
私だったらあんな気持ちにできたのに

I could be the one to set you free
私だったらあなたを自由にできたのに

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?