(和訳)Drake - Started From the bottom

[Intro]

Started—
Zombie on the track
始まった、ゾンビのトラックが

[Chorus]

Started from the bottom, now we're here
底から始めたが、俺は今ではここにいる

Started from the bottom, now my whole team fuckin' here
底から始めたが、俺のチームは今ではここにいる

Started from the bottom, now we're here
底から始めたが、俺は今ではここにいる

Started from the bottom, now the whole team here, nigga
底から始めたが、俺のチームは今ではここにいる

Started from the bottom, now we're here
底から始めたが、俺は今ではここにいる

Started from the bottom, now my whole team here, nigga
底から始めたが、俺のチームは今ではここにいる

Started from the bottom, now we're here
底から始めたが、俺は今ではここにいる

Started from the bottom, now the whole team fuckin' here
底から始めたが、俺のチームは今ではここにいる

[Verse 1]

I done kept it real from the jump
俺はずっとリアルでいたんだ

Livin' at my momma's house, we'd argue every Monday
ママと一緒に住んでたんだ、しょっちゅう言い争いをしていた

Nigga, I was tryna get it on my own
Nig*a、俺は自分自身の力で這い上がろうとしていた

Workin' all night, traffic on the way home
And my uncle callin' me, like
一晩中働き、家への帰り道での渋滞、叔父から電話がきた

"Where you at? I gave you the keys, told you bring it right back”
「どこにいる?鍵を渡しただろ、ちゃんと元の位置に戻せと言っただろ」

Nigga, I just think it's funny how it goes
Nig*a、それがこんな風になるなんておかしくってしょうがない

Now I'm on the road, half a million for a show, and we—
なんてったって今や50万ドルのショーに向かってるんだからな

[Chorus]

Started from the bottom, now we're here
底から始めたが、俺は今ではここにいる

Started from the bottom, now my whole team fuckin' here
底から始めたが、俺のチームは今ではここにいる

Started from the bottom, now we're here
底から始めたが、俺は今ではここにいる

Started from the bottom, now the whole team here, nigga
底から始めたが、俺のチームは今ではここにいる

Started from the bottom, now we're here
底から始めたが、俺は今ではここにいる

Started from the bottom, now my whole team here
底から始めたが、俺のチームは今ではここにいる

Started from the bottom, now we're here
底から始めたが、俺は今ではここにいる

Started from the bottom, now the whole team fuckin' here, nigga
底から始めたが、俺のチームは今ではここにいる

[Verse 2]

Boys tell stories 'bout the man
男たちは本物の男について語る

Say I never struggled, wasn't hungry, yeah, I doubt it
俺が貧乏な思いや苦労したことないってよ、それはどうかな

Nigga, I could turn your boy into the man
Nig*a、お前を本物の男にしてやることだってできるぞ

There ain't really much out here that's
poppin' off without us
俺らの助け抜きで売れてる奴なんてほぼ耳にしない

Nigga, we just want the credit where it's due
Nig*a、俺たちはただ払うものを払って欲しいだけだ

I'ma worry 'bout me, give a fuck about you
俺は自分の心配をしてるんだ、お前のことはどうだっていい

Nigga, just as a reminder to myself
Nig*a、かつての自分を思い出すよう

I wear every single chain, even when I'm in the house
俺は家にいるときも全てのネックレスを身に付けてる

Cause we... (started from the bottom, now we're here)
なぜならおれたちは... (底から始めてここまで来たんだ)

Started from the bottom, now we're here
底から始めたが、俺は今ではここにいる

Started from the bottom, now my whole team here, nigga
底から始めたが、俺のチームは今ではここにいる

Started from the bottom, now we're here
底から始めたが、俺は今ではここにいる

Started from the bottom, now the whole team fuckin' here, nigga
底から始めたが、俺のチームは今ではここにいる

[Bridge]

No new niggas, nigga, we don't feel that
新しいツレなんていらない、俺たちはそう感じてる

Fuck a fake friend, where your real friends at?
フェイクなダチなんかいらね、リアルなダチはどこにいんだ?

We don't like to do too much explainin'
俺たちはいちいち説明するのは好きじゃない

Story stayed the same, I never changed it
俺の物語はリアルだ、嘘なんて一個もない

No new niggas, nigga, we don't feel that
新しいツレなんていらない、俺たちはそう感じてる

Fuck a fake friend, where your real friends at?
フェイクなダチなんかいらね、リアルなダチはどこにいんだ?

We don't like to do too much explainin'
俺たちはいちいち説明するのは好きじゃない

Story stayed the same through the money and the fame
金と名声があっても俺の物語はリアルだ

Cause we... (started from the bottom, now we're here)
なぜならおれたちは... (底から始めてここまで来たんだ)

Started from the bottom, now we're here
底から始めたが、俺は今ではここにいる

Started from the bottom, now my whole team fuckin' here
底から始めたが、俺のチームは今ではここにいる

Started from the bottom, now we're here
底から始めたが、俺は今ではここにいる

Started from the bottom, now the whole team here, nigga
底から始めたが、俺のチームは今ではここにいる

Started from the bottom, now we're here
底から始めたが、俺は今ではここにいる

Started from the bottom, now the whole team here, nigga
底から始めたが、俺のチームは今ではここにいる

Started from the bottom, now we're here
底から始めたが、俺は今ではここにいる

Started from the bottom, now the whole team here, nigga
底から始めたが、俺のチームは今ではここにいる

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?