見出し画像

使徒的・預言的啓示「パロの霊から自由になることを選ぶ季節!(アダルの月)」ゲヤス・ローレンス

親愛なるフリーダム・セイントの(自由の聖徒の)皆様!

私たちはアダルの月に入りました。
この月はイエスがご自身の血潮によって私たちのために買い取ってくださった祝福を得るために、私たちを準備させる月です。
この月は「わたしの格闘」を意味する、「ナフタリ」の祝福の数々を選び取る月です(創30:8)。

イエスがすべての信者にすでに与えてくださった様々な祝福を得るために格闘することによって、私たちは勝利することができます。この月は 私たちが もはやサタンの奴隷にならないこと、またパロの霊から自由になることを選ぶ月です。

パロの霊とエジプトの霊から逃れるために、私たちが今月しなければならない4つの事柄があります。

1. 私たちはサタンとその王国からの自由を選び取らなければなりません(創49:21)

- イエスは、すべての信者をすでに自由にされました! 私たちは信仰によって、自由を受け取って、また保たなければなりません。皆さんに立ち向かう恐れに打ち勝ちましょう!

- 罪、呪いの数々、病気、貧困、欠乏、恥、誘惑、プライド、悪霊ども、暗闇の堕天使ども、サタンからの自由は、イエスの血潮によって既に買い取られました! 完了したのです!

2. 私たちは美しい言葉を語らなければなりません(創49:21)

- 私たちがイエスの血潮が私たちのために買い取ってくださったものを信じる時、私たちはそれを語って、そのことのために主に感謝するようになります。

- イエスの真の福音は、非常に美しい物語です。私たちは祝福の福音の良い知らせを信じ、宣言しなければなりません! もう呪いは いりません!

3. 私たちは満ち満ちた好意を受け取らなければなりません(申33:23)
(KJV「O Naphtali, satisfied with favour, and full with the blessing of the Lord 好意に満ち足り、主の祝福に満ちているナフタリよ...」。新改訳第3版と新改訳2017年版「ナフタリは恵みに満ち足り、主の祝福に満たされている/主の祝福に満ちている」)。

- 「神の好意」は、私たちの「盾」であります(詩5:12)。(NASB「You surround him with favor as with a shield あなたは盾のように好意で彼を囲まれます」新改訳第3版「大盾で囲むようにで彼を囲まれます」。新改訳2017年版「大盾のように いつくしみでおおってくださいます」)。好意は、すでに私たちのものなのです!

- 私たちは神と人からの好意を宣言することができ、そして それを毎日 見ることを期待できます。

4. 私たちはイエスの満ち満ちた祝福を受け取らなければなりません(創33:23)

- 私たちがアブラハムの祝福を経験することができるよう、イエスはすべての呪いを負ってくださいました(ガラテヤ3:13〜14)。

- 私たちがすべての呪いやすべての悪霊から自由になれるよう、イエスは死んでくださいました。受け取りましょう!

私は今週の土曜日に山形のチャーチ・オブ・プレイズ東北、また日曜日にチャーチ・オブ・プレイズ東京にミニストリーをすることを楽しみにしています。
今月、サタンからの自由を選び取りましょう! 自由の時です!

すべては イエスが私たちのために買い取ってくださった自由のため!
使徒 ゲヤス・ローレンス

Apostolic Prophetic Revelation-Season to choose freedom from the spirit of Pharaoh! (Month of Adar)

Dear freedom saints!

We have now entered into the month of Adar. This is the month that gets us ready for the blessings that Jesus purchased for us by His blood.
This is the month to choose the blessings of Naphtali, which name means, “My wrestling” (Gen.30:8).

We can win by wrestling for the blessings that Jesus already has given to every believer.
This is the month where we choose to be no longer slaves to Satan, and be set free from the spirit of Pharaoh.

There are 4 things that we must do this month to escape the spirt of Pharoah and the spirit fo Egypt.

1. We are to choose freedom from Satan and his kingdom (Gen.49:21)

- Jesus already has set every believer free! We must by faith receive it and keep it. Overcome your fear!

- Freedom from sin, curses, sicknesses, poverty, lack, shame, temptations, pride, demons, dark angels, and Satan are already paid for by the blood of Jesus! It is done!

2. We are to speak beautiful words (Gen.49:21)

- When we believe what the blood of Jesus has purchased for us, we will speak it out and thank the Lord for it.

- The true gospel of Jesus is a very beautiful story. We must believe and declare the good news of the gospel of blessings! No more curses!

3. We are to receive the fullness of favor (Dt.33:23)

- Favor of God is our shield (Ps.5:12). The favor belongs to us already!

- We can declare favor with God and with man and expect to see it daily.

4. We are to receive the fullness of the blessings of Jesus (Gen.33:23)

- Jesus took every curse so that we can experience the blessing of Abraham (Gal.3:13-14).

- Jesus died so that we can be free from every curse and every demon. Let us receive!


I am looking forward to minister at Tohoku Church of Praise in Yamagata on Saturday, and also at Tokyo Church of Praise on Sunday.
Let us choose freedom from Satan this month! It is time for Freedom!

All for the freedom Jesus purchased for us!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?