見出し画像

使徒的・預言的啓示「繁栄の新しい季節に入って行く方法!」​ ​ゲヤス・ローレンス

親愛なる幸せな聖徒の皆様!

私たちに対するイエスとその愛を知るのは良いことです! イエスは私たちの罪を赦しました、また赦します。
また全ての呪いから私たちを贖われ、光の御国に私たちを招き入れてくださいました!
主は私たちが人生で罪を犯し あるいは失敗をする時も、私たちといつも共におられることを約束してくださいました。イエスは私たちの助け主であり、私たちの良い羊飼いであられます!
私たちが主に、豊かさの新しい季節に移り入るように許していくにつれ、私たちは自分の思考を変革しなければなりません!

主ご自身は決して変わることはありませんが、季節は変わっていきます! 私たちは今、主が私たちをさらに繁栄させたいと願っておられる、新しい季節に移り入っています。 主は、悪魔が持って来ようと意図した悪いものを、良いものに変えたいと望んでおられます! 主は私たちを助けたいと願っておられるのです!

繁栄の新しい季節に入ってく方法!

1.私たちは、新しい思考・考え方を持たなければなりません(ローマ12:1-2、マタイ4:17)。

- 悔い改めるとは、「違った考え方をする」ことを意味します! それは自分の過去について考えることではありません!

-神が語っておられることについて私たちが考え始める時、私たちは約束に入ります。

-(私たちの)思いは、ご自身の約束を現わしてくださる 目に見えない神を「見」なければなりません。


​2.私たちは、目に見えない神が私たちを祝福している印を見始めなければなりません(申命記28:1-2、ヨハネ3:8)。

-私たちが聞いて(「注意を払う」)そして神に従う時、主は祝福で 私たちを追いかけてくださいます。

-では、どのようにして私たちは 神の語っておられることを聞くのでしょう? 私たちは神の様々な しるしを、注意して見ます。

-私たちは風が通ったあとの影響を見てみます。皆さんの人生に、神はどのようにして動いておられるでしょうか?

3.神が日々私たちを祝福している しるしを、私たちは見なければなりません(ヘブル2:4; 2コリント12:12)。

-神は「しるしと不思議」によって、ご自身の約束に証しを立ててくださいます(ご自身の約束を証明してくださいます)。

-「しるし」(「semeion」−兆し・徴候 an indication)とは、皆さんの注意を引く何かです。しるしは皆さんを、目に見えない神に導きます。

-「不思議」とは、皆さんを不思議にさせるものです! 私たちは神が私たちに与えておられる、しるしを見ることを学ばなければなりません。

そうです。神は目には見えませんが、神は私たちに ご自身の良さを見せてくださっています。
私たちは神を感じることができます!私たちは、神が私たちの人生、私たちの家族、私たちのビジネスやそれぞれの私たちの国にさえも行なっておられることを、見ることができます!
神は、動いておられます!

すべては神の素晴らしさと良さを日々見るために!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-How to move into a new Season of Prosperity!


​Dear happy saints!

It is good to know Jesus and His love for us!

Jesus forgave and forgives our sins, redeemed us from every curse, and has brought us into the Kingdom of Light!

The Lord has promised to be with us always even when we sin or fail in life. Jesus is our Helper and He is our good Shepherd!

As we allow the Lord to move us into a new season of abundance, we must transform our mindset!

The Lord Himself never changes, but seasons change!

We are moving now into a new season of where the Lord wants to prosper us more.

The Lord wants to turn what the Devil meant for evil, to good! The Lord wants to help us!

​How to move into a new Season of Prosperity!


1.We must have a new mindset (Romans 12:1-2; Mt.4:17)

- To repent means to , “Think different”! It is not about thinking about your past!

- When we start thinking about what God is saying, we move into the promises.

- The mind must “see” the invisible God who will manifest His promises.


2. We must start looking at the signs of the invisible God blessing us (Deut.28:1-2; John 3:8)

- When we listen (“pay attention”) and obey God, the Lord will chase us down with blessings.

- How do we listen to God? We watch for His signs.

- We look for the effects of the wind. How is God moving in your life?


​3. We must see the signs of God blessing us daily (Hebrews 2:4; 2 Cor.12:12)

- God bears witness to His promises by signs and wonders.

- A “sign” (“semeion”-an indication) is something that gets your attention. The sign leads you to the invisible God.

- A “wonder” makes you wonder! We must learn to look at the signs that God is giving us.

Yes, God is invisible, but God is showing us His goodness. We can feel God! We can see what God is doing in our lives, our families lives, our business and even in our nations! God is moving!


All to see the goodness of God daily!
Apostle Gaius Lawrence​


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?