見出し画像

使徒的・預言的啓示「神の栄光に入る、神の道しるべ!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる喜びにあふれた聖徒の皆様!

私たちは今、私たちの人生や私たちの家、私たちの町や私たちの国にも 新しいレベルの神の栄光を歓迎する季節に入っています! 神の臨在は常に私たちとともにあるのですが、神の臨在の現われは常に起こるとは限りません。
神の栄光とは、「神の目に見えない臨在が救い、癒し、解放、富の増加、超自然的な出会い、また私たちが他に聖書で読むような事柄などにおいて現われる時のこと」を言います。 神の栄光が現われる時、私たちは神のご性質と御力に出会うのです!
では、私たちの人生や私たちの教会に、神がご自身の目に見えない臨在を現わされるのを、私たちはどのようにして見ることができるのでしょう?

以下が「神の栄光に入る、神の道しるべ」です:

1.神は私たちの祈りにではなく、神の民の賛美に住まわれます (詩22:3)。(新改訳第3版「イスラエルの賛美を住まいとしておられます」)。
-(幾つかの英訳は「住まい」ではなく、動詞系の「住む」を用いて訳している)「住む」と訳されているヘブル語は「座すこと to sit down」を意味します。これは「住まうこと to dwell」を意味します。
-「賛美」と訳されているところのヘブル語の原語は「Thillah」で、「神の賛美」を意味します (詩34:1)。
- 私たちが賛美するにしたがって、私たちは「神の賛美」、神の歌に入っていきます。神はご自身の栄光の中で歌われのです!
- 神に願い求めることは、神に ご自身の栄光を現わすようにはさせません。私たちは神の栄光が、欲しいのです。

2.私たちは感謝を通して、神の門に入ります(詩100:4)。
- 感謝は、神の臨在の扉を開きます。
-私たちは、神がどのようなお方かであるかを、また神がイエスの血潮を通して成さってくださったことを感謝します。
-感謝は、私たちの救いを活性化しました! イエスが十字架で成さってくださったことは、私たちがイエスに感謝した時に現われました!
- 感謝は、主がご自身の解放を現わすようにとさせます(詩50:23)。

3.私たちは神の栄光が降りるまで、主に感謝し賛美をします!
- 私たちは神の栄光を歓迎したいのです。私たちは神の臨在を知りたいのです。
- 神の栄光は注ぎ出されて、部屋全体を満たすことができます(使徒 2:2)。
- 神の栄光は部屋の中の一人ひとりの上に現われ得ます(使徒 10:45)。
- 神の栄光は誰も仕えることができないまでに、建物に満ちることがあります(2 歴代誌 5:13,14)。

私たちが神の栄光の現われの季節に移り入っていっていることを信じましょう。
神の栄光を歓迎しましょう。天からの神の御霊の注ぎを信じましょう!
栄光の王が入って来られるようにしようではありませんか!

すべては神の栄光を見るため!
使徒 ゲヤス・ローレンス

Apostolic Prophetic Revelation-Gods Road Map to the Glory of God!

Dear joyful saints!

We are now in the season of where we are welcoming the new level of the Glory of God in our lives, our homes, our cities and even in our nations!
The presence of God is always with us, but the manifestation of the presence of God does not always happen.
The Glory of God is when the invisible presence of God manifests in salvation, healing, deliverance, wealth increase, supernatural encounters and other things we read in the Bible.
When the Glory of God manifests, we encounter the character and the power of God!
So how do we see God manifest His invisible presence in our lives and in our churches?

Here is Gods road map to His Glory!

1.God inhabits the praises of His people, not our prayers (Ps.22:3)

-The word “inhabit” means to “sit down”. It means to dwell.
-The word for “praise” is “Thillah”, which means the praise of God (Ps.34:1).
-As we praise, we move into the praise of God, the song of God. God sings in His Glory!
-Asking God does not cause God to manifest His Glory. We want the Glory of God.

2.We enter into the gates of God through thanksgiving (Ps.100:4)

-Thanksgiving opens the doors of God’s presence.
-We thank God for who He is and for what He has done through the blood of Jesus.
-Thanksgiving activated our salvation! What Jesus did at the cross manifested when we thanked Jesus!
-Thanksgiving causes the Lord to show His deliverance (Ps.50:23).

3.We thank and praise the Lord until the Glory of God falls!
-We want to welcome the Glory of God. We want to know the presence of God.
-The Glory of God can be poured out, and can fill a whole room (Acts 2:2).
-The Glory of God can manifest upon each person in a room (Acts 10:45).
-The Glory of God can fill a building where no one can minister anymore (2 Chron.5:13,14).

Let us believe that we are moving into a season of the manifestation of the Glory of God.
Let us welcome the Glory of God. Let us believe for the pouring out of the Spirit of God from Heaven!
Let the King of Glory come in!

All to see the Glory of God!
apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?