見出し画像

使徒的・預言的啓示「私たちの人生の7つの領域における成功とは!」ゲヤス・ローレンス


​親愛なる聖徒の皆様!

私たちは今 5782年の最後の週を迎えており、私たちは繁栄と成功の新しい年に移り入ろうとしています。
私たちは今、神の栄光にある祝宴の季節に入ろうとしています。 「言葉のバトル」は依然として続きますが、私たちは私たちが蒔いてきた種の収穫を刈り取る場所に今や移り入ることができます。
私たちが聞く言葉と、私たちが語る言葉が収穫を生み出していきます。私たちが自分自身に語る言葉も、収穫を生み出すようになります。
私たちは書き記された聖書のことばを語ることを、また神が私たちに語っておられることを語ることを選ばなければなりません。

イエスは十字架で死んでくださり、私たちのために全ての呪いを負ってくださいました(ガラテヤ3:13〜14)。
私たちが自分の人生にイエスを受け入れる時、私たちは全ての呪いからすでに贖い出されています。
私たちはすでにアブラハムの祝福をいただいています。 箴言10:22は、「主の祝福が私たちを富ませ、その祝福は何一つそれに悲しみを与えない」と教えています。(新改訳第3版は「主の祝福そのものが人を富ませ、人の苦労は何もそれに加えない」)。

私たちはこの祝福もしくは成功が、私たちの「人生の7つの領域」に来ることを見なければなりません。

1.私たちの霊的人生 − 私たちの心は主と、主の声を知らなければなりません。

2.私たちの感情の領域 − 私たちの感情と思いは、私たちが聞き あるいは見るものによってではなく、聖書が語っているものだけによって動かされなければなりません。

3.私ちの肉体の領域 − 私たちの体は聖霊の宮です。私たちの体は良質で健康的な食べ物、たくさんの水と安息することも必要です。

4.私たちの社会生活 − これは私たちの家族のメンバーや、他の人々との関係を指します。私たちはどのように愛するかを、また呪いではなく どのように祝福となるかを学ばなければなりません。 

5.私たちの経済の領域 − 私たちは6日間働き、1日を休まなければなりません。私たちの仕事は、主への礼拝です。私たちが聖書的な繁栄の法則を適用するにしたがって、私たちの仕事は繁栄しなければなりません。

6.私たちの教会生活 − 私たちはキリストの御からだと繋がっていなければなりません。また、地域教会の中で いかにして良く仕えることができるのかを学ばなければなりません。

7.私たちのミニストリー生活 − 私たちが毎日していることがミニストリーです! 私たちが行なうどんなことでも、私たちは主のためにします。皆さんの賜物は何でしょう? 皆さんの動機となる賜物は何でしょう? 皆さんの7つの山のミニストリーは何でしょう?

サタンが私たちから盗み、私たちを滅ぼし、私たちの上に呪いを置くのを止めようではありませんか。
そしてイエスが豊かな いのちを私たちに与えるために来られたことを信じましょう(ヨハネ10:10)。
主の祝福は、私たちをあらゆる面で富ませていきます。

すべては主と 主の豊かさのため!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-Success in Seven Areas of our Lives!​

​Dear saints!

We are now in the last week of 5782 and we are moving into a new year of prosperity and success.

We are now moving into the season of celebration in the Glory of God.

The battle of words will still continue, but we can now move into the place of the harvest of our seeds that we have sown.

Words we hear, and the words we speak will produce a harvest.

Words we speak to ourselves will also produce a harvest.

We must choose to speak the written Word of God and also what God is saying to us.

Jesus has died on the cross and took every curse for us (Gal.3:13,14).

We are redeemed from every curse already when we receive Jesus into our lives. We already have the blessing of Abraham.

Proverbs 10:22 says, “The blessing of the Lord makes us rich, and it adds no sorrow to it”.

We must see this blessing or success come to seven areas in our lives.

​1.Our spiritual Life-Our heart must know the Lord and know His voice.

2.Our Emotional Life-Our emotions and our mind must only move by what the Bible says, and not by what we hear or see.

3.Our Physical Life-Our body is the temple of the Holy Spirit. Our body needs good healthy food, lots of water, and also needs to rest.

4.Our Social Life-This will be our relationships with our family members and with other people. We must learn how to love and how to be a blessing and not a curse.

​5.Our Financial Life-We are to work six days and rest one day. Our work is worship unto the Lord. Our work is to prosper as we apply the Biblical Laws of prosperity.

6.Our Church Life-We must be connected to the body of Christ, and we must learn how to serve well in the local church.

7.Our Ministry Life-What we do everyday is ministry! Whatever we do, we do it for the Lord. What are your gifts? What are your motivational gifts? What is your Seven Mountain Ministry?

Let us stop Satan stealing from us, destroying us, and putting curses upon us and lets believe that Jesus came to give us Abundant Life (John 10:10).

The blessing of the Lord will make us rich in every way.

All for the Lord and His Abundance!

apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?