見出し画像

使徒的・預言的啓示「5782-訪れと収穫の季節!」 ゲヤス・ローレンス

親愛なる栄光に満ちた聖徒の皆様!

 先週の土曜日、ロバート・ハイドラー師をお迎えすることができたことは本当に素晴らしいことでした。今は新しい年の5782年、訪れと収穫の年であります。

神が何を成さりたいのか、また私たちが何を成すべきかをも知ることができるよう、主は毎年、私たちがどのような季節にいるのかを知って欲しいと望んでおられます。

預言は、「神が何を成さるのか」についてのみ語っているものではないのです。神は私たちに、「私たちが何をすればよいのか」を知って欲しいのです。

 アモス3:7は、「まことに、神である主は、そのはかりごとを、ご自分のしもべ、預言者たちに示さないでは、何事もなさらない」と教えています。

イエスが教会のかしらである新しい契約においては、私たちの主イエスは、ご自分の使徒たちや預言者たち、およびすべての信者たちにも語られます(エペソ2:20、エペソ3:5、使徒2:17〜18)。

使徒たちや預言者たちは依然として、イエスが創始された教会の土台であるのです。

以下が「今年(5782年)の鍵となる啓示」です!

1.「PEY」および「BET」の年である。


 −数字の「80」は、ヘブル語で「PEY」。

 −数字の「2」は、ヘブル語で「BET」。

2.「PEY」とは、「口」を指し示している。


 −私たちの口は、パワーを秘めています。

 −「教会」は宣告を布告し、法律を変えることができます。

 −私たちは日々、私たちの口を守らなければなりません。

 −私たちは決して 不平・不満を言ってはなりません。

 −私たちは神が書き記してくださったもの、語ってくださったものを常に宣言しなければなりません。

 −私たちは聖書のみことばを語ることによって、私たちの周りの空気を変えなければなりません。

3.「BET」とは、「家」を意味する。


 −私たちはシオンのフレッシュな啓示を期待しなければなりません。

 −神の家は、神の栄光で満ちあふれます。

 −神は私たちのお父さんとして私たちに供給を与え、私たちの面倒を見てくださいます。

4.「BET」とは、「契約」を意味する。


 −祝福のすべてを受け取るためには、私たちは神とともに「契約」のうちに歩まなければなりません。

 −聖書は「契約の本」です。神は今、新しい契約とともに動いておられます。

 −神が語ったものを私たちが行なうなら、神はご自身が語ってくださったものを行なってくださいます。「契約」は、双方向に働くものです。

 −主を愛し、そして すべての人を愛することによって主に忠実であることは、私たちを「開いた天」の下に い続けるようにさせます!

 私は「すべての戦いに勝利する方法!」について教えるために、今週の金曜日に仙台に赴くのを楽しみにしています。

土曜日の朝には、「宗教の霊に勝利する方法!」というトピックについて教える予定でいます。そうです、私たちの敵であるサタンに打ち勝つ時です。

この「新しい時代」「神の国の時代」において、私たちは神の国が、栄光と力をもって現われるのを見なければなりません。私たちの人生や私たちの国に、神の栄光を歓迎しようではありませんか!

あなたの栄光を見せてください!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-5782- The Year of Visitation and Harvest!

Dear saints of Glory! 

 It was so wonderful to have Robert Heidler last Saturday. This is the New Year 5782, which is the Year of visitation and harvest. 

The Lord wants us to know the season we are in every year, so that we know what God is wanting to do, and we also must know what we must do. 

Prophecy is never just about God doing something. God wants us to know what we must do. 

Amos 3:9 says, "The Lord will not do anything unless He reveals His plans to His prophets." In the new Covenant where Jesus is the Head of the Church, Jesus our Lord speaks to His apostles and prophets and also to every believer (Ephesians.2:20; 3:5; Acts 2:17-18). 

Apostles and prophets are still the foundation of the church that Jesus started. 

Here are Key Revelations for this Year!

1. The Year of PEY and BET.    

- The number 80 is PEY in Hebrew.   

- The number 2 is BET in Hebrew. 

2. PEY speaks of Mouth   

- Our mouth has power.   

- The Church can make decrees and change laws.    

- We must guard our mouth daily.    

- We should never complain.   

- We should always declare what God has written and said.    

- We must change our atmosphere by speaking the Word of God.

3. BET means House   

- We must expect a fresh revelation of Zion.    

- The House of God will be filled with the Glory of God.   

- God will provide and take care of us as our Father.

4. BET means Covenant   

- To receive all the blessings, we must walk in covenant with God.    

- The Bible is a Covenant Book. God now works with the New Covenant.    

- God will do what He said if we do what He said. Covenant goes both ways. 

   - Being faithful to the Lord by loving Him and loving everyone keeps us under an Open Heaven!

  I am looking forward to coming to Sendai this Friday to teach on "How to win every battle!" 

On Saturday morning, I will be teaching on "How to overcome the Religious spirit?" Yes, it is time to overcome our enemy, Satan. 

In this New Era and the Kingdom Era, we must see the Kingdom of God manifest in Glory and power. Lets welcome the Glory of God to our lives and to our nations! 

Show us Your Glory!

apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?