見出し画像

使徒的・預言的啓示「豊かな年のために4つの方法をもって計画を立てる!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる勝利に満ちた聖徒の皆様!

私たちは5783年の新年の始まりに立っています。

また、新しい年のためのビジョンを受け取る季節でもあります。

私たちはヘブル暦から、今年が豊かさ、成功や供給の年になることを知っています。

しかし私たちはみな個々に、豊かさや成功のための明確なビジョンを持っていなければなりません!

箴言29:18は、「幻がなければ、民は滅びる。しかし律法を守る者は、なんと幸いな者か」(KJV訳)と教えています。

「幻」と訳されている言葉のヘブル語の原語は「chazown」で、「思いにおける視力、夢、啓示」を意味します。

この言葉は「chazah」から派生しており、「熟考する・黙想する、知覚する・悟る・気づく、見ること」を意味します。

私たちの思いは全ての領域においての成功や豊かさのために、私たちの将来について考えていなければなりません。

神は備えてくださいます!(ピリピ4:19)。

ヤコブ2:17は、「同じように、信仰も、もし行いがなかったなら、それだけでは、死んだものです」と記しています。私たちの行動が私たちに、豊かさのための神の約束を現わすようにさせます。

以下が、私たちが行い始めなければならない4つの事柄です。

1.私たちは豊かさを享受するために、神の約束を宣言する必要があります (マルコ11:23〜24)。

-豊かさに関する私たちの信仰は、言葉によって解き放たれます。

-豊かさに関する私たちの言葉は、具体的でなければなりません。

-私たちが豊かさについて語った言葉は必ず起こると、私たちは信じなければなりません。

2.私たちは豊かな新しい年のために、油注ぎを受ける必要があります(ルカ24:29、使徒1:8)。

-神が私たちに行なうようにと召したことを行なうためには、油注ぎが必要です。

-私たちが聖霊に満たされるにしたがって、力の油注ぎが臨みます。

-油注ぎは、豊かさのうちに歩むために私たちが知るべき全てのことを示してくれます(1ヨハネ2:20, 27)。

3.私たちは豊かさと繁栄を見るために、自分の思いを一新しなければなりません (ローマ12:1〜2)。

-サタンは私たちに貧困(失敗)の思いを植え付けますが、聖霊は私たちに豊かさ(成功)の思いを与えてくださいます。

-私たちは、自分の考える通りになっていきます。私たちの脳は、サタンのビジョンから解放されなければなりません。

-私たちがサタン、地域の霊や悪霊どもに立ち向かわなければ、私たちは神の国の豊かさと成功を経験することはできません。

4.豊かさの祝福を見るためには、私たちは全ての呪いを砕く必要があります (ガラテヤ3:13〜14)。

-多くの信者たちは依然として のろわれています(成功していない)。彼らが祝福(成功)の福音を信じていないからです。

-私たちの口は、自分自身や他の人々に語ってしまった全ての呪いの言葉をキャンセルしなければなりません (ヤコブ 3:10)。

-私たちは人々から来る、悪霊どもから来る、地域の霊やサタンから来る呪いの言葉も毎日キャンセルしなければなりません(エペソ6:16)。

すべては豊かな年のため!
使徒 ゲヤス・ローレンス

Apostolic Prophetic Revelation-4 ways to plan for the Year of Abundance!

Dear victorious saints!

We are in the beginning of the new year 5783, and this is a season to receive vision for the new year.

We know that it will be a year of abundance, success and provision from the Hebrew Calendar.

But we must all individually have a clear vision for abundance and success!

Proverbs 29:18 says, “Where there is no vision, the people perish, but he that keeps the law, happy is he.”

The Hebrew word for vision is, “chazown”, which means mental sight, a dream, and revelation.

This word comes from “chazah”, which means to “contemplate, perceive, and to see”.

Our mind must be thinking about our future for success and abundance in every realm.

God will provide! (Phil4:19)

James 2:17 says, “So also faith by itself, if it does not have works, is dead”.

Our actions causes us to manifest the promises of God for abundance.

Here are 4 things we should start doing.

1.We need to declare the promises of God for abundance (Mk.11:23,24)

-Our faith for abundance is released through words.

-Our words for abundance must be specific.

-We must believe that what we say about abundance will happen.

2.We need to receive the anointing for the new year of abundance (Luke 24:29; Acts 1;8).

-The anointing is needed to do what God has called us to do.

-The anointing of power comes as we become full of the Holy Spirit.

-The anointing reveals everything we need to know to walk in abundance (1 John 2:20,27).

3.We need to renew our mind to see abundance and prosperity (Roma.12:1,2)

-As Satan gives us poverty (failure) thoughts, the Holy Spirit gives us the mind of abundance (success).

-We become the way we think. Our brain must be delivered from Satanic visions.

-If we do not resist Satan, territorial spirits and demons, we can not experience Kingdom abundance ad success.

4.We need to break every curse to see the blessings of abundance (Gal.3:13,14)

-Many believers are still cursed (no success) because they do not believe the gospel of blessings (success).

-Our mouth must cancel all the words of curses that we have spoken to ourselves and to others. (James 3:10)

-We must also daily cancel words of curses that come from people, demons, territorial spirits, and Satan (Eph.6:16).


All for the Year of Abundance!
apostle Gaius Lawrence



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?