見出し画像

使徒的・預言的啓示「神の祝福を活性化する3つの方法!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる御国の聖徒の皆様!

私たちはペンテコステの祭り、すなわち刈り入れの祭りまで、カウントダウンをしています(出23:16)。
主は、この季節において私たちをさらに、さらに祝福したいと願っておられます。

私たちは、自分の霊、体、魂、ビジネス、家族、教会や、その他のものの祝福を望んでいます。
私たちは主に、私たちを祝福してくださるよう願い求めることを選んで、そうして私たちの天の父から すべての良い贈り物を受け取らなければなりません(マタイ7:11)。

そこで、主の祝福の数々を活性化させるために私たちは何ができるのでしょう?
以下が、私たちができる3つの事柄です:

1. 私たちはアブラハムの祝福をいただいていると信じなければなりません(ガラテヤ3:13-14)。

- 神はアブラハムを家畜と銀と金でもって非常に富ませました(創13:2)。誰がアブラハムを富ませたのでしょう? 私たちの主イエス・キリストの父です! 私たちは、アブラハムの神の子どもたちです。

- 神は私たちに、富を築き上げる力を与えてくださいます(申命記8:18)。富は、天の御国の祝福の一つです。私たちが富を築き上げるために私たちを油注いでくださるよう、私たちは天の神を歓迎しなければなりません。


2. 私たちは神の祝福を信じ、自分に対して語らなければなりません(民6:23-27)。

- 大祭司は神の民に対し、祝福の言葉を語らなければなりませんでした。

- 大祭司が祝福を宣言した時、神の名が神の子どもたちの上に臨みました(民6:27)。神の御名は、神の祝福と繋がっています。

- 私たちの言葉が、私たちの頭の上に何が臨んでくるかを決めます。祝福の宣言は、祝福のための油注ぎを現われるようにさせます。「私は祝福されている!」と、何回も言いましょう!


3. 私たちは自分の宣言と賛美で、私たちの収穫の天使たちを活性化します。

- 私たちが祝福のすべてを受け取ることができるよう、御使いたちは私たちに仕えるためにいます(ヘブル1:14)。

- 多くの人たちは収穫を望んでいますが、多くの人たちは私たちの祝福を収穫する神の御使いたちを活性化しません。イエスは、「刈る者は御使いたち」であると言われました (マタイ13:39。新改訳第3版「借り手」。新改訳2017年版「刈る者」)。

- 収穫の天使たちは、現われるためには、私たちの祝福と賛美の言葉が必要です(詩103:20, 21)。天使たちは、神のみことばの声に聞き従います。


私は来週、バギオ(ルソン島北西部の州都)でWLIフィリピンと、ビガン市のKCIコーナーストーン教会にも行く予定でいます。
力をもって神の祝福の数々が現われるのを私たちは期待しようではありませんか!

すべては主の祝福のため 
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-3 Ways to Activate the Blessing of God!


Dear Kingdom saints!

We are still counting down to the Feast of Pentecost or the Feast of Harvest (Ex.23:16).

The Lord wants to bless us more and more in this season.
We want blessings for our spirit, soul, body, business, family, church, and other things.
We must choose to ask the Lord to bless us, and then receive all the good gifts from our Father in Heaven (Mt.7:11).

So what can we do to activate the blessings of the Lord?
Here are three things we can do;

1. We must believe that we have the blessing of Abraham (Gal.3:13-14)

- God made Abraham very rich in cattle, silver and in gold (Gen.13:2). Who made Abraham rich? The Father of our Lord Jesus Christ! We are children of the God of Abraham.

- God gives us power to make wealth (Dt.8:18). Wealth is one of the blessings of the Kingdom of Heaven. We must welcome the God of Heaven to anoint us to make wealth.


2. We must believe and speak the blessing of God over us (Numbers 6:23-27)

- The High Priest was to speak words of blessing over the people of God.

- When the High Priest declared the blessing, the Name of God came upon the children of God (v.27). The Name of God is connected to the blessing of God.

- Our words decide what will come upon our heads. The blessing declarations causes the anointing for the blessing to manifest. Say, “I am blessed” many times!


3. We activate our harvest angels with our declarations and praise.

- Angels are here to serve us so that we can receive every blessing (Heb.1:14).

- Many want harvest but many do not activate the angels of God that harvest our blessing. Jesus said that the reapers are the angels (Mt.13:39).

- Harvest Angels need our words of blessings and praise to manifest (Ps.103:20,21). Angels listen to the voice of the Word of God.


I will be going to the WLI Philippines next week in Baguio and also to KCI Cornerstone church in Vigan.
Let us expect the blessings of God to manifest in power!

All for the blessings of the Lord
apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?