見出し画像

使徒的・預言的啓示「皆さんが受けた預言を現わす5つの鍵!」

親愛なる聖徒の皆様!

夢と幻を与えるため、父なる神がご自身の油注ぎを私たちに注ぎ出す季節に私たちは入っています(使徒2:17〜18)。

神の言語は、「夢と幻」です。

そうです、私たちの思いに幻を与えることによって神が私たちに語られるということを理解することによって、神から聞くことができるのだということを私たちは知ります(エペソ1:17〜18)。

主が私たちに預言的な夢と幻を与えるにしたがい、私たちは預言を語ること、すなわち主が私たちに示しておられることを口で語ることを学ばなければなりません。

以下が、「皆さんが受けた預言を現わす5つの鍵」です:

1.パウロは教会に、「預言することを熱心に求めなさい」と教えました(1コリント14:39)。

- 私たちは神から、預言的啓示をいただくことを望まなければなりません。
- 神からの預言的啓示は、神の計画の中に私たちを成長させます。
- 神は私たちの人生に対して計画を持っています。私たちはその計画を知り、次に神の計画を行わなければなりません。

2.預言は教会の徳を高め、建て上げます(1コリント14:3〜4)。(1コリント14:4。新改訳2017年版は「預言する人は教会を成長させます」。)

- 祈りは私たちを建て上げますが、預言的啓示は教会の徳を高めて建て上げます。
- 私たちが何をすればよいのかを知ることができるよう、教会は聖霊が語っておられることを聞く必要があります。- 私たちは絶えず聞かなければなりません。「神は私たちに、何と語っておられるのか?」

3.私たちはそれらの預言をもって、戦わなければなりません(1テモテ1:18)。

- 大いなる欺きは、信者たちが、神が語ったことは自動的に起こると考えてしまうことです。
- 私たちが 主が天から語ってくださっていることを聞く時、戦いが私たちに臨んで来ます。
- 戦いは肉の・世の領域で繰り広げられるものではなく、戦いは天の領域で繰り広げられるものなのです(エペソ6:10〜12)。

4.私たちは、私たちが入っている預言的季節を知らなければなりません(アモス 3:8)。
- 天は主のものですが、地は人の子らのものです(詩115:16)
- 神が私たちにご自身の計画を現わす時、それはもう私たちのものなのです(申命記29:29)。
- 神が私たちの人生において私たちが持ち得るものを現わしてくださる時、私たちは多くのものを所有できるようになります。

5.神はご自身の子どもたちに、ご自分の計画を示すまでは何事もなさいません(アモス 3:7)。

- 神がご自分の計画を私たちに示すまでは、動かれません。
- 私たちの人生において神のみこころを成し遂げるためには、私たちが神と共に働くことを神は必要とされます。
- 「天で行われるように、あなたのみこころが私の人生で成されますように」私たちの祈りです。- 私たちは神の計画を見て、そうしてそれが成されるように私たちは信じるのです。

アクティベーション:

1. 過去に、神は皆さんにすでに何を語ってこられたのでしょう? 皆さんはそれらの預言を握って、戦っておられるでしょうか?
2. この3ヶ月の収穫の季節に、神は皆さんに何と語っておられるのでしょう? 神からの皆さんの幻・ビジョンとは何でしょう?
3. 皆さんの毎日の宣言において、皆さんは何を戦っておられるのでしょう? それは具体的なものでしょうか?
4. 種を蒔く時、水を与える季節、収穫の時があります。皆さんはどのような否定的な言葉を語ったでしょうか?
5. 私たちはいつも、私たちが聞いて、信じたものを語ります。私たちはサタンや悪霊どもから聞いたすべての言葉をキャンセルしなければなりません。

すべては神の完全な計画のために!

使徒 ゲヤス・ローレンス

Apostolic Prophetic Revelation- 5 Keys to Manifest your Prophecy!

Dear saints!

We are in the season of our Father God pouring put His anointing upon us to give dreams and visions (Acts 2:17-18).

The language of God are dreams and visions. Yes, we can hear God by

understanding that He speaks to us, by giving us visions in our minds (Eph.1:17-18).

As the Lord gives us prophetic dreams and visions, we must learn to prophecy, or speak out what the Lord is showing us.

Here are five keys to manifest your prophecies:

1.Paul tells the church to covet to prophesy (1 Cor.14:39)

- We are to desire to have prophetic revelation from God.
- Prophetic revelation from God causes us to grow in the plan of God.
- God has a plan for our lives. We must know the plan and then do His plan.

2.Prophecy builds up the church (1 Cor.14:3-4).

- Prayer builds ourselves up, but prophetic revelation builds up the church.
- The church needs to hear what the Holy Spirit is saying, so that we know what to do.- We must constantly ask, “What is God saying to us?”

3.We are to war with the prophecies (1 Tim.1:18).

- The great deception is when believers think that what God said will automatically happen.
- There is warfare that comes to us when we hear what the Lord is saying from heaven.
- The battle is not natural, but it is in the heavenly realms (Eph.6:10-12).

4.We are to know the prophetic season we are in (Amos 3:8).

- The heavens belong to the Lord, but the earth belongs to man (Ps.115:16).
- When God reveals His plan to us, then it belongs to us (Dt.29:29).
- We can possess many things, when God reveals what we can have in our lives.

5.God will do nothing until He reveals His plans to His children (Amos 3:7).

- God does not move until He reveals His plans to us.
- God needs us to work with Him to accomplish His will in our lives.
- Our prayer is, “Let Your will be done in my life as it is in Heaven”.
- We see the plan of God and then we believe for it to be done.

Activation:

1.What has God said to you already in the past? Are you fighting with those prophecies?
2.What is God saying to you in this 3 Month harvest season? What is your vision from God?
3.What are you fighting for in your daily declarations? Is it specific?
4.There is seedtime, watering season and the harvest time. What negative words have you sown?
5.We always speak what we hear and believe. We must cancel every word that we heard from Satan and his demons.


All for the perfect plan of God!

Apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?