見出し画像

使徒的・預言的啓示「増加の油注ぎを活性化する方法!」 ゲヤス・ローレンス

親愛なる祝福された聖徒の皆様!

私たちが自分の人生のあらゆる領域に増加の油注ぎを携え持つことは、神のみこころです。
詩篇115:14は「主があなたがたを ふやしてくださいます。あなたがたと、あなたがたの子孫とを」と書き記しています(KJV訳。新改訳第3版&新改訳2017年版「主があなたがたを ふやして/増やしてくださるように)。「ふやして」と訳されているところのヘブル語の原語は「yacaph」で、「加えること」もしくは「続けること」を意味します。

主は私たちに、ご自身の祝福をさらに さらに増し加えたいと願っておられます。
イエスは、「神の国とその義とをまず第一に求めなさい。そうすれば、それに加えて、これらのものはすべて与えられます」と言われました (マタイ6:33)。

そこで私たちは、どのようにして増加の油注ぎを活性化するのでしょう?


1. 私たちは小さな、否定的な考え方を取り除かなければなりません(ローマ12:2)。

- 私たちが自分の思いを一新させ、増加の約束に同意する時、神は私たちのために備えることができます。

- 私たちが自分の思いで信じるもの、それこそが私たちが語り始めるものです。私たちは肯定的であり続け、また天からの増加の油注ぎを期待しなければなりません!


2. 私たちは増加がすでに有るかのように、「増加 !」と宣言しなければなりません(ローマ4:17)

- 私たちは神のかたちに造られているので、私たちは神が行なっておられることと同じことを行わなければなりません。神は、「結果」を宣言しておられるからです!

- 私たちは「何も増加していない時」でも、「増加 !」と宣言しなければなりません。私たちは聖霊さまと一緒に、私たちの将来について語っているのです。


3. 増加の油注ぎが現われるのを、期待し始めましょう(マルコ11:23)

- 私たちが宣言するにしたがって、増加の油注ぎが現れるのを期待しましょう。私たちは増加を見まわし、捜さなければなりません! 増加は 少しずつ来ます。

- 私たちの日常生活において、様々な祝福を捜しています。私たちの家族、私たちの職場、私たちの経済や、私たちの健康においても。主は私たちを祝福したいのです!

- 宣言と共に、賛美と感謝は、私たちのために天の窓々を開き続けます。天からの祝福の雨を期待しましょう (詩篇103篇を宣言してください)。


私たちが前進/昇進と増加の季節にいることを、私は信じています。増加の祝福を預言し、また宣言しましょう!
肯定的であり続け、否定的な考え方をみな除きましょう。私たちの必要をみな備えてくださる良い神さまを、信じましょう!

祝福を期待して!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation- How to activate the Increase Anointing!

Dear blessed saints!

It is God's will for us to have the anointing of increase in every area of our lives.
Psalm 115:14 says, "The Lord shall increase you more and more, you and your children." The word for "increase" is "yacaph", which means to add or to continue.
The Lord wants to add His blessings to us more and more.
Jesus said, "Seek first the Kingdom of God and His righteousness, and all these things shall be added unto you." (Mt.6:33).

So how do we activate the increase anointing?

1. We must get rid of small, negative thinking (Romans 12:2).


- When we renew our minds and agree with the promises of increase, God can provide for us.

- What we believe in our mind is what we start speaking. We must stay positive and expect the increase anointing from Heaven!


2. We must declare “increase”as though they already exist (Romans 4:17).

- We are created in the image of God so we are to do the same things as God does. God declares the result!

- We are to declare “increase” when nothing is increasing. We are speaking about our future with the Holy Spirit.


3. Start expecting the anointing of increase to manifest (Mark 11:23).

- As we are declaring, let us expect the increase anointing to manifest. We must be looking for it! It comes little by little.

- We are looking for blessings in our daily life. In our family, our workplace, our finances, and even in our health. The Lord wants to bless us!

- Praise and thanksgiving with declaration keeps the windows of Heaven open for us. Lets expect the rain of blessings from Heaven (Declare Psalm 103)


I believe that we are in a season of advancement and increase. Let us prophecy and declare increase blessings!
Lets stay positive and get rid of all negative mindset. Lets believe in a good God who supplies all of our needs!

Expecting the Blessings!
Apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?