見出し画像

使徒的・預言的啓示「『シェミッターの年』労苦や心配から自由にされる年!」ゲヤス・ローレンス

親愛なる自由の聖徒たちの皆様!

 そうです、確かにイエスはご自身の血とその聖霊によって私たちを自由にしてくださいました!

 私たちはアブラハムのすべての祝福を経験するために、キリストにあって自由なのです! イエスはご自身の聖霊によって私たちを祝福したいと願っておられます!

 シェミッターの年は、「解放の・解き放ちの年 Year of Release」です! 私たちが物事をゆだね、安息を見い出すにしたがって、私たちは超自然的な祝福を見い出します。

 聖書は言っています。「七年の終わりごとに、あなたがたは解放release をしなければならない。…何故なら、それは主の解放release と呼ばれているからだ」(申15:1〜2。KJV, New Messianic Version Bible。新改訳「七年の終わりごとに、負債の免除をしなければならない。…主が免除を布告しておられる」)。(申命記15:1〜2、申31:10)。

「解放・解き放つRelease」という言葉はヘブル語の原語では「Shmittah」で、「手放すこと」あるいは「何かを投げ落とすこと」を意味します。

以下が この『解放の・解き放ちの年 Year of Release』に関する4つの啓示です!

1. 私たちは、自分の働きの実を食べる必要があります。 

-主とその働きのために私たちが蒔いた全てのものに、私たちは収穫を見なければなりません。

 - 私たちは主に安息するにしたがって、祝福の実に焦点を当てなければなりません。

 - 主に対する私たちの信仰が、祝福の数々を現わしていきます。主は私たちを祝福されます。

2. 今年は、3年に渡る祝福を受け取るために、私たちが主の家に まず焦点を当てる年です! (超自然的な増加の油注ぎ)。

 - 神は 仕事にフォーカスするのではなく、ご自身の家にフォーカスするようにと語っておられます。「神の家」こそが、様々な祝福がそこから訪れるようになる場所なのです。

 - 「神の家と神の国」が今年、私たちの「最優先事項」にならなければなりません(マタイ6:33)。

 - 私たちが神に仕えることを選ぶなら、神は私たちを、私たちの家族を、また私たちのビジネスさえも祝福することを約束してくださいました。

3. 今年は労苦や心配のスピリットを砕くことを私たちが選ぶ年です!

 - アダムとエバが罪を犯した時、呪いの一つは労苦でした。「労苦」とは、「心配すること、フラストレーションに陥ること」を意味します。

 - 主は私たちが、心配や恐れから自由になることを望んでおられます。私たちを祝福することについて、私たちは神を信頼することができるでしょうか? 私たちを安全に守ってくださることについて、私たちは神を信頼することができるでしょうか?

 - 私たちの不信仰が、神の祝福を止めるものなのです。私たちは今年、アブラハムの信仰を選ばなければなりません! 不可能が、可能になるのです!

4. 今年は負債が帳消しにされる年です!

 - もしも今年、私たちの経済の負債やそのほかの問題がすべて消えたら、素晴らしいとは思わないでしょうか? 神は私たちを助けることができるのでしょうか? はい、助けることができます!

 - イエスは、罪は「負債」であると言われました(KJV「debts 負債」。新改訳「負い目」)。(マタイ6:12)。他の人々に対する罪、また他の人々から来る罪は、赦されなければなりません!

 - 私たちが赦さず、また人々を攻撃することを選ぶ時、私たちは獄吏たちに引き渡されます(マタイ18:34)。手放し、自由を見い出しましょう!

 神は私たちを祝福してくださいます! 神は私たちを祝福したいと願っておられます! 私たちは神との、また他の人々との平和の場に赴くことを選ばなければなりません。

私たちの多くは、自分自身に対して平安を見出さなければなりません。この自由の年、私たちは神の家に入って来なければならないのです。神の臨在だけが、私たちを自由にできます。

私たちは神の家を建てることを求めなければなりません。主の祝福は私たちを富ませ、それにいかなる嘆きも労苦も加えません(NASBより。新改訳2017「人を富ませるのは主の祝福。人の苦労は何も増し加えない」)。(箴言10:22)。

 私は今週の土曜、「神の家を私たちの人生において建てる方法」について教えるために東京に赴く予定をしています。私たちが「神の家」にフォーカスするなら、神が私たちの家を祝福してくださいます! 

 10/30(土)神の家を建てるには?➡https://churchofpraise.jp/event/tokyo-20211030/

日曜日には、私はチャーチ・オブ・プレイズ東京においてミニストリーをします。主の祝福とその自由を来て、経験しようではありませんか!

すべては自由のために!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation- Shemittah, the Year of freedom from toil and worry!

Dear freedom saints!

 Yes, Jesus has set us free by His blood and by His Holy Spirit!
We are free in Christ to experience all the blessings of Abraham! Jesus wants to bless us by His Holy Spirit!

The Shemittah Year is the Year of Release! As we let things go and find rest we find supernatural blessings.

The Bible says, "At the end of seven years you shall make a release....because it is called the Lord's release" (Debut.15:1,2; 31:10). The word for "release" is "Shmittah", which means to let go or to throw it down.

Here are four revelations concerning this Year of Release!

1. We need to eat of the fruit of our labor
-Everything we have sown to the Lord and to His work, we must see the harvest.
- We must focus on the fruit of blessings as we choose to rest in the Lord.
- Our faith in the Lord will manifest the blessings. The Lord will bless us.

2. This year is when we first focus on the House of the Lord to receive the three year blessing! (Supernatural Increase Anointing)
- God says to not focus on work but to focus on His House. The House of God is where the blessings come from.
- The House of God and the Kingdom of God must be our priority this year (Mt.6:33)
- When we choose to serve God, God has promised to bless us, our family and even our business.

3. This year is when we choose to break the spirit of toil and worry!
- When Adan and Eve sinned, one of the curses was toil. Toil means to be worried and be frustrated.
- The Lord wants us to be set free from worry and fear. Can we trust God to bless us? Can we trust God to keep us safe?
- Our unbelief is what stops the blessings of God. We must choose the faith of Abraham this year! The impossible becomes possible!

4. This is the year where debts are cancelled!
- Would it not be amazing if all of our financial debts and other problems disappeared this year? Can God help us? Yes!
- Jesus said that sin is a debt (Mat.6:12). Sin to others and sin from others must be forgiven!
- When we choose to not forgive and to attack people, we will be delivered to the tormenters (Mat.18:34). Let go and find freedom!

 God will bless us! God wants to bless us! We must choose to come to a place of peace with God and with others.
Many of us need to find peace with ourselves. In this year of freedom, we must come into the House of God. Only the presence of God can set us free.
We must seek to build the House of God. The blessing of the Lord makes us rich and it adds no sorrow or toil to it (Prov.10:22).

 I will be coming to Tokyo this Saturday to teach on how to build the House of God in our lives. When we focus on His House, He will bless our house!

On Sunday I will be ministering from Church of Praise Tokyo. Lets come and experience the blessings of the Lord and His freedom!

All for Freedom!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?